238 Reacties

vor 3 Jahren

Dat droomritme heb ik met geen enkele van mijn kids gehad, alle 3 gewoon hele wakkere kindjes 🤣 Ik geloof ook niet zo in die boeken, ieder kind is nu eenmaal uniek. Maar de wakkertijd van mijn zoontje ligt hier op ergens tussen de 2 en 2,5 uur, soms uitschieters naar 3 uur

vor 3 Jahren

Droomritme houdt 90min aan, de Belgische snuggles en dreames 2uur. Ik schipper er vaak een beetje tussenin. Meestal zitten we hier wel op de 90min, maar smorgens steeds vaker richting de 2uur. Ik kijk zo veel mogelijk naar hem, maar let er wel op dat het zeker niet langer is dan 2uur. Soms ligt hij dan nog druk te spelen maar als ik hem dan in zn bedje leg, valt hij toch meteen in slaap.

vor 3 Jahren

Dit raad taking carababies aan... Maar het is altijd inderdaad kijken naar je kindje... Ik hou 2 uurtjes ertussen aan en dat werkt prima 😄.

vor 3 Jahren

Meestal 1,5 uur, max 2 uurtjes

vor 3 Jahren

Meestal zo tussen de anderhalf en twee uur. Maar als ze dan echt niet wil slapen, ga ik er geen strijd van maken.

vor 3 Jahren

Vorige week was het nog Max 1,5u sinds deze week bleef ie lang wakker in bed dus heb hem sinds afgelopen week iets langer wakker gelaten nu is het Max 2 uur

vor 3 Jahren

Ik heb werkelijk geen idee.. 😅 Ik kijk wat hij aangeeft en de ene keer slaapt hij in bed dan de kinderwagen en soms in de box.. Ik doe echt maar wat. Er zijn zelfs middagen dat hij helemaal niet wil slapen! Ik vind t zo knap dat er moeders zijn die een heel schema aanhouden zonder ervan in de stress te schieten! Ik krijg er de kriebels van alles volgens een "boekje" te doen.

vor 3 Jahren

Ik kijk ook niet naar de klok. In de ochtend is ze vaak wel na 1,5 à 2 uurtjes moe. Aan het eind van de dag kan ze makkelijk 3 uur wakker zijn.

vor 3 Jahren

Reactie op EllieB

Ik kijk ook niet naar de klok. In de ochtend is ze vaak wel na 1,5 à 2 uurt ...
Hier precies hetzelfde. Laatste dutje word vaak geweigerd

vor 3 Jahren

Hier een wakkertijd van een uur en een kwartier en daarna slaapt ze vaak binnen 5 minuten. Heel soms slaapt ze pas na een halfuur maar ieder kindje is anders en elke dag is ook weer anders.

vor 3 Jahren

Reactie op Natas12983

Ik heb werkelijk geen idee.. 😅 Ik kijk wat hij aangeeft en de ene keer sla ...
Jaa hier precies zo, geen schema. Zodra ze in haar oogjes wrijft weet ik dat ze moe is en leg ik haar weg. Meestal zo om de 2 uur denk ik! Soms slaapt ze 1 uur soms 10 min soms 3 uur is echt verschillend

vor 2 Jahren

Hoelang zijn jullie kindjes wakker overdag? Onze houdt t echt niet langer vol dan 2 uur waardoor ik soms echt met voedingen ben aan t sukkelen.. slaapt dus nog 3 keer per dag

vor 2 Jahren

Reactie op Flup12

Hoelang zijn jullie kindjes wakker overdag? Onze houdt t echt niet langer v ...
Klopt wel hoor :) Ik leg mijne op bed als hij 1.5 uur wakker is, soms 2 uur. Als hij langer wakker blijft als dat dan wordt hij vervelend, hij wilt ook gaan slapen. Als we op visite zijn of buiten de deur blijft hij wel langer wakker, vindt het dan heel gezellig.

vor 2 Jahren

Hoe doen jullie dat met dutjes als t "maar" 1.5 is? En 3 dutjes? Hier houd ik ongeveer 2 uur wakkertijd maar maar dagindeling is lastig om bedtijd te halen met 3 uur

vor 2 Jahren

Reactie op Flup12

Hoelang zijn jullie kindjes wakker overdag? Onze houdt t echt niet langer v ...
Dat is toch prima met 6 maanden? Hier is het 2 - 1.5 - 2.5 - 3. Heb een tijdje het droomritme strak gehouden maar nu een beetje zelf naar mijn zoon gekeken. Misschien lukt het iets strakker je dag te plannen en dan lukken de voedingen ook wat beter. Heeft hier ook een hele tijd geduurd.

vor 2 Jahren

Die van mij is juist alleen maar wakker. Ze staat ongeveer 9 uur op twee uurtjes later valt ze meestal in slaap soms half uurtje soms een uur en soms heeft ze nog een dutje rond 16.00/17.00 maar laatste tijd niet echt meer en dan blijft ze wakker tot 21.00 uur. Ik vind het best vermoeiend ze wilt de hele tijd aandacht en maar zeuren..

vor 2 Jahren

Reactie op mm54

Die van mij is juist alleen maar wakker. Ze staat ongeveer 9 uur op twee uu ...
Geeft ze tussendoor geen vermoeidheid signalen? (oogjes wrijven, gapen)

vor 2 Jahren

Reactie op Denise-1988-

Geeft ze tussendoor geen vermoeidheid signalen? (oogjes wrijven, gapen)
Nee helaas ze wilt alleen maar spelen en aandacht krijgen

vor 2 Jahren

Ze is nu vanaf 9.00 uur al wakker een dutje van 20 min en een dutje van 1,5 uur voorderest niets

vor 2 Jahren

Reactie op mm54

Ze is nu vanaf 9.00 uur al wakker een dutje van 20 min en een dutje van 1,5 ...
Hoe oud is je kindje? Lijkt me oververmoeidheid. Misschien werkt het droomritme voor je