238 Reacties

2 jaar geleden

2 uur max

2 jaar geleden

Max 1,5 a 2 uur. Vanaf 4 uur smiddags slaapt ze eigenlijk niet meer totdat ze om 7 uur/half 8 naar bed gaat

2 jaar geleden

Zoontje wordt meestal rond 8 wakker. Dan valt hij vaak binnen een uur weer in slaap en slaapt dan met gemak nog 2u. Dan 2-3u wakker. Daarna meestal weer 3u wakker, soms 4. Dan nachtslaapje. Hij slaapt s nachts en s ochtends erg goed gelukkig, dus merk dan ook dat hij overdag wat langer wakker blijft. Zodra hij vermoeidheids signalen gaat geven gaat hij naar bed.

2 jaar geleden

Hoe oud is je kindje? Lijkt me oververmoeidheid. Misschien werkt het droomr ...
6,5 maanden. Ik heb geen idee ik heb vanaf het begin steeds gedaan waar zij behoefte aan had en ze had eigenlijk een goede ritme tot de vorige sprong toen sindsdien wil ze overdag echt niet meer dan twee dutjes doen

2 jaar geleden

Reactie op mm54

Nee helaas ze wilt alleen maar spelen en aandacht krijgen
Als je dochtertje meer gaat zeuren gedurende de dag of jengeliger word is ze wel echt moe denk ik. Mijn zoontje geeft 't ook niet altijd aan maar ik let nu op de tijd. In de ochtend en begin vd middag gaat hij binnen 2 uur terug naar bed. Als hij dan niet in slaap komt ga ik wandelen of auto rijden dan slaapt hij vrijwel altijd na 20 minuten. Ze zeggen wel is slapen doet slapen, lukt het om haar eerder weg te leggen in de avond bijvoorbeeld?

2 jaar geleden

Hier meestal 1.5 tot 2 uur wakker, de afgelopen paar dagen slaat ze wel haar laatste slaapje over aan het eind vd middag, ze wilt dan echt niet meer slapen en gaat dan rond 19:00u. naar bed.

2 jaar geleden

Reactie op mm54

Die van mij is juist alleen maar wakker. Ze staat ongeveer 9 uur op twee uu ...
Dit was bij ons ook zo.. bleek gewoon enorm oververmoeid te zijn 😅 tijdje het slapen echt af moeten dwingen (wandelen, draagzak, autorijden, alles als ze maar sliep) en dat was super intensief maar nu hebben we weer een gezellig baby die overdag een uur of 4-6 slaapt! Soms veel korte dutjes en soms weinig maar dan lange dutjes.

VRIEND

2 jaar geleden

Maximaal 2 uur, zodra hij in zijn oogjes begint te wrijven gaat hij naar bed 🛏

2 jaar geleden

Tussen de 2 en 3 uur, verschilt per moment wel.

2 jaar geleden

Reactie op mm54

Die van mij is juist alleen maar wakker. Ze staat ongeveer 9 uur op twee uu ...
Een van de vele tips die wij van ons ze slaapcoach hebben gehad is dat de dag altijd (ongeacht hoe de nacht is verlopen) start tussen 6.00 en 7.30 uur. Geen minuut weer of later. Dat is om het dagnachtritme te reguleren. Wij lieten ons kleintje ook langer slapen, maar door deze tip (en alle andere tips) slaapt ons kleintje nu heel goed. Ook overdag! Gevolg: blije uitgeruste baby, relaxte ouders. Ik heb geen aandelen oid maar kijk eens op www.leoniecoacht.nl wij boven het de investering echt dubbel en dwars waard.

2 jaar geleden

Reactie op mm54

Die van mij is juist alleen maar wakker. Ze staat ongeveer 9 uur op twee uu ...
Dat klinkt eerder als oververmoeid zijn. Hier moet ik bijvoorbeeld ook geen slaapjes uitstellen. Dan wordt het een hel om ze later in slaap te krijgen. Helaas moet je dan wel eens visite, vrienden, familie of jullie zelf teleurstellen. Maar als je je niet aan de tekenen houdt dan blijft het een gedoe. Zodra hij hier in de ogen wrijft, gaapt of staart gaat ie naar bed. Soms kan dat binnen 5 minuten en soms 15 minuten. Als je maar aan je kleine laat merken dat je er actief mee bezig bent.

2 jaar geleden

Reactie op Marj0lein88

Een van de vele tips die wij van ons ze slaapcoach hebben gehad is dat de d ...
Goeie tips, maar leuk en al; onze kleine man begint zijn dag rond 5.30 uur en met geen mogelijkheid dat ie dan nog in slaap valt. Als ie eerder wakker wordt dan lukt het vaak nog wel. Maar eerder dan 6.00 uur is het helaas wel voor onze vent 😅

2 jaar geleden

Bijna 8 maand. Gecorrigeerd 6.5 maand. Tussen de 2 en 4 uur wakker.... gisteren 4.5 uur wakker voor de nacht. Helaas

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Goeie tips, maar leuk en al; onze kleine man begint zijn dag rond 5.30 uur ...
Ik snap helemaal dat het gemakkelijker klinkt dan het is 😅. Onze slaapcoach geeft aan dat je dan tot 6 uur om de x aantal minuten binnen moet komen en niet zeggen "liefje, ga maar lekker slapen papa en mama zijn bij je, we passen op je." Verder geen interactie. En dan om 6 uur heel vrolijk blij het kamertje binnen komen en dan gordijnen open en de dag starten. Duurt max 5 dagen voordat de kleine dan om 6 uur (of later) wakker wordt geeft ze aan. Dit is slechts een klein onderdeel van het plan dat ze voor ons heeft geschreven o.b.v. onze verhalen en de slaap problemen die er bij ons waren. Wil natuurlijk niet zeggen dat alleen dit kleine deel dus ook bij jullie zal werken. Maar nogmaals: een slaapcoach is echt zó aan te raden!!

2 jaar geleden

Verschilt heel erg, onze dochter is nu 7,5 maand oud. Ze word in de ochtend rond 06.00-06.30 wakker en gaat dan rond 08.30 naar bed meestal slaapt ze tot 09.30 dan gaat ze om 12.20 weer naar bed dan word ze rond 13.45-14.30 wakker en dan weer 18.30-19.00 naar bed probeer 2-3-4 aan te houden. Lukt natuurlijk niet altijd soms is ze eerder moe.. of heeft ze geen zin om te slapen.

2 jaar geleden

Hier bijna 8 maand oud Om 6.30- 7.00 wakker 9.00 na bed tot ong 10.00 tot uiterlijk 10.30. Tussen 13.00 en 13.30 na bed slaapt vaak tot 16.00 Dan om 19.30 na bed voor de nacht

2 jaar geleden

7.00 wakker 10-12slapen 14.00-15.00 slapen en dan weer om 19.00

2 jaar geleden

Ongeveer 2-2-4

2 jaar geleden

7 maanden 7.30 wakker 9.30 slapen 11.30 wakker 14.30 slapen 16.30 wakker 19.30 bedtijd

2 jaar geleden

7 maanden 8.00 wakker 9.30 slapen 10.30 wakker 13.00 slapen 15.00 wakker 19.00 slapen voor de nacht dus totaal 13 u snachts 😀