238 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Als ik werk moet hij om 6.30 mee dus dan ga je automatisch een beetje in di ...
Ja dat snap ik idd. Hier houden we allemaal van uitslapen 🙈 en we hebben geluk dat oma bij ons thuis komt oppassen als ik moet werken (ze woont 2 straten verderop) dus dan kan de kleine lekker blijven liggen

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Mijn zoontje is 7,5md. Exact na 2uur begint hij te wrijven in zijn oogjes. ...
Is het op de kamer wel helemaal donker? Hoe bedoel je spelen, Met een knuffeltje of?

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Mijn zoontje slaapt vaak rond 18.30/18.45. Ik ga rond 18u naar boven, badje ...
Heeft wat voeten in de aarde gehad of nie🥳

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Heeft wat voeten in de aarde gehad of nie🥳
Haha nou inderdaad😅🤣. Maanden ging hij niet slapen voor 21.30 maar heb het elke keer vervroegd en ineens sliep die vanaf 18.30 en had ik weer een avond samen. Zo blij mee 🎉

2 jaar geleden

Onze zoon krijgt rond 19.00 zijn laatste fles, hij ligt dan meestal om 20.00 in bed. Maar de laatste weken word hij steeds om 6.00 wakker ipv 7.00/7.30. Ik lees op sommige sites dat je dan je kindje te laat in bed legt. Zijn er mensen die dit ook meemaken en hebben jullie hier iets mee gedaan? Kan dit gewoon een fase zijn of moet ik inderdaad proberen om hem eerder in bed te leggen.

2 jaar geleden

Reactie op Flup12

Onze zoon krijgt rond 19.00 zijn laatste fles, hij ligt dan meestal om 20.0 ...
Gebeurde hier ook. Nu eerder in bed en gaan weer naar 7.00 uur. Echter als ik paar dagen afwijk van t schema is t weer mis

2 jaar geleden

1,5 uur tot max 2 uur na flesje/ wakker worden. Daarna gaat ze mokken en moet ze echt even slapen.

2 jaar geleden

Gemiddeld gaat het hier zo, maar hij is in de ochtend ook vaak eerder wakker of komt 's nachts nog voor een flesje. 7u wakker en een flesje 10u fruithapje, daarna slapen 12u wakker, broodje en klein flesje 15u flesje en slapen 16u wakker 17u warme hap 19u flesje en naar bed.

2 jaar geleden

Reactie op Lizaem

Gemiddeld gaat het hier zo, maar hij is in de ochtend ook vaak eerder wakke ...
Ik heb vrijwel hetzelfde ‘schema’

2 jaar geleden

Reactie op NovemberBabyLin

Is het op de kamer wel helemaal donker? Hoe bedoel je spelen, Met een knuff ...
Ja is idd donker. Spelen met zijn voetjes, begint te draaien. Staat op. Valt, uiteindelijk bonkt met zijn hoofd ergens tegenaan en begint dan te huilen dan ik slaap helemaal. Ver te zoeken. Vandaag bijvoorbeeld ook niet gelukt in de kinderwagen te wiegen, sliep 6 uur lang niet. Uiteindelijk is slaap gekregen, na 30 min weer klaar wakker. Word hier zooo moe van

2 jaar geleden

Reactie op LL87

Mijn zoontje sliep ook overdag altijd heel makkelijk in de kinderwagen (zon ...
Hoi! Dat is idd een goed tip, misschien kan ik dat proberen. Bedankt

2 jaar geleden

Dochter van zes maanden, ik heb even gekeken in de app van de opvang, want zelf hou ik dit niet bij, alleen haar bed tijd savonds Wakker van 10.03-11.30, 12.30-14.20, 16.15-18.30 en ze is toen even denken om 20.00 uur geloof ik nog 1x wakker geworden voor voeding en daarna weer gaan slapen

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Haha nou inderdaad😅🤣. Maanden ging hij niet slapen voor 21.30 maar heb he ...
Snap ik we komen er wel boris goed slapen Hanna grotere flessen wie had dat gedacht 7 maanden terug 😉 aangezien ik wel met jou in contact wil blijven en het hier af en toe wat stillig is je kan me vinden op FB miranda Snijers uit Tilburg. Mocht je hier behoefte aan hebben dan mag je me zoeken :) voor andere mama's die me gezellig vinden voel je vrij 😌

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Snap ik we komen er wel boris goed slapen Hanna grotere flessen wie had dat ...
Wat ontzettend lief weer! ik ga je toevoegen! 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Snap ik we komen er wel boris goed slapen Hanna grotere flessen wie had dat ...
Hahah er zijn er genoeg die je gezellig vinden. Ik ga je daar ook maar eens eventjes zoeken, ben je naast m’n insta en app maatje ook nog m’n fb maatje 😆

2 jaar geleden

Jeeej 🥰🥰🥰

2 jaar geleden

Reactie op BK89

Bedoel je dan 2 uur wakker - slapen 3 uur wakker - slapen 4 uur wakker nach ...
Ja 😁👍

2 jaar geleden

Het leek even goed te gaan met inslapen, maar nu sinds een paar dagen prut. Ik merk wel dat zodra hij zn eerste slaapje al snel heeft in de ochtend (max 1,5 uur wakker) hij de rest ook beter slaapt. In de middag is hij vaak wat langer wakker.

2 jaar geleden

Hier schoot het niet meer op met z’n 3e dutje/einde middagdutje. Als we hem lieten slapen tussen 15:30/16:30 waren we om 21 uur nog bezig met heen en weer lopen/oppakken/speentje brengen. Hebben het laatste dutje dus ook geschrapt vorige week. Jack is nu 7,5 maand (was 2 weken over tijd). Ik was ook bang dat het te lang (wakker) zou zijn, maar hij gaat er goed op! Dus nu ziet het er ongeveer zo uit: 6:30 wakker en fles 200ml 8:30 naar bed 10:00 wakker en fruit 11:30 fles 120ml 13:00 broodje eten 14:00 naar bed, slaapt 45-90 minuten. Maak hem wakker na 15:30/15:45. Als hij trek aangeeft, dan geef ik vast z’n groenten/avondeten. Vaak eet ie in 2 etappes, een beetje rond 16:15 en de rest rond 18:00 als wij eten. 19:00 fles 165ml 19:30/20:00 slapen

2 jaar geleden

Reactie op Alex123

Hier schoot het niet meer op met z’n 3e dutje/einde middagdutje. Als we hem ...
En soms draait ie de lengte van de dutjes om, ‘s ochtends 45 min en dan doe ik hem 30 min eerder naar bed voor z’n middagdutje en slaapt ie dan vaak wel 1,5-2 uur