7 Reacties

4 dagen geleden

Mijn meisje huilt alleen als ze honger heeft of echt moe is.. bijna nooit anders..

4 dagen geleden

Nou eigenlijk niet zoveel, als hij zijn zin niet krijgt of bij pijn

4 dagen geleden

Reactie op DaniëlleS

Nou eigenlijk niet zoveel, als hij zijn zin niet krijgt of bij pijn
Verschilt per kind denk ik De een is gevoeliger dan de andere. Denk je dat er iets aan de hand is?

4 dagen geleden

Reactie op DaniëlleS

Verschilt per kind denk ik De een is gevoeliger dan de andere. Denk je dat ...
Ze is gewoon een dame die alles goed vindt zolang het maar precies gaat volgens haar wensen en verlangens. Heel veel temperament .

VRIEND

4 dagen geleden

Verschilt, soms niet. Meestal wel 2x per dag. En sommige dagen als ze moe en baldadig is en allemaal dingen wil due niet mogen dan is hele dag aaneenschakeling van bize huilbuien.

3 dagen geleden

Bij moeheid vaker en sneller, maar sowieso wel vaak en om veel dingen. Krijgt ze der zin niet? Huilen. Loopt ze per ongeluk der zusje omver en begint die te huilen? Hup, ook huilen. Echt om het (voor ons) minste geringste gaan de sluizen open. Ze is heel gevoelig dus dat speelt ook zeker mee maar het is heel lastig soms om mee om te gaan moet ik zeggen. Maar ik denk niet dat er een 'normaal' is hierin, de een heeft dat gewoon meer dan een ander..

3 dagen geleden

Ik vind dat onze meid vrij gemakkelijk huilt. Als ze haar zin niet krijgt of als ze ergens op wordt aangesproken. Als ze iets "fout" doet (bijvoorbeeld een spelvraag verkeerd beantwoord) dan kan ze daar ook om gaan huilen. We zijn nu al een tijd bezig om aan te geven dat je alleen huilt bij pijn of als je een probleem hebt dat je niet kunt oplossen. Zodra huilen ingezet wordt om haar zin te krijgen, stellen we extra sterk onze grenzen. Hopelijk wordt het op den duur minder. Ik gun haar dat ze zichzelf goed kan uiten en dat ze uiteindelijk niet "dat meisje dat altijd huilt" wordt.