37 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Nee. Soms meerdere keren per dag schoon truitje en of rompertjenivm spugen maar alsnog het schoon is blijft de boel lekker aam.

5 jaar geleden

Nee joh, enkel als het vies is door spuug of ontlasting. Vaak 2 / 3 dagen met dezelfde kleren.

5 jaar geleden

Hier om de dag een schoon setje.

5 jaar geleden

elke dag wel stuk of 2x door het spugen 🙈

5 jaar geleden

Oh ik voelde me best slecht als het niet lukte om elke dag een schoon setje aan te doen. Als het vies is krijgt ze sowieso schone kleertjes en natuurlijk ook na het douchen. En verder hangt het er vanaf hoe ik me voel en in wat voor bui de kleine is 😅 Soms elke dag, soms om de dag

5 jaar geleden

Elke dag een schoon setje en bij veel spugen of ontlasting naast de luier kleed ik hem extra om

5 jaar geleden

Ja die van ons slaapt ook in haar kleertjes dus vind het wel zo fris om iedere dag schone kleren aan te doen. Soms zelfs 2 keer op een dag omdat ze dan alles onder gespuugd of gepoept heeft, 🤭

5 jaar geleden

Ja hier elke dag een schoon setje.. niet omdat ze spuugt of omdat het vies is maar omdat ze anders nooit alle kleertjes aan kan😅 🤦‍♀️( overvolle kledingkast )

5 jaar geleden

Elke ochtend schone kleertjes. Die van ons drinkt wat slordig dus er zit altijd wel een melkvlek ergens. Vind het ook gewoon fris om 1x per dag te verschonen. Uieraard verschoon ik eerder als hij een lekluier heeft gehad of erg heeft gespuugd

5 jaar geleden

Elke ochtend schone romper en kleertjes. Als die zich onder spuugt vaker.

5 jaar geleden

Elke ochtend schone kleertjes. En als ze vies is geworden door t spugen dan krijgt ze ook schone kleren aan

5 jaar geleden

Hier om de dag en savonds pyjama aan

5 jaar geleden

Elke dag een schoon setje kleding, ook wanneer hij gespuugd heeft

5 jaar geleden

Nee hoor, alleen als het vies is geworden door spuug, poep of plas. Dus soms lukt het om 3 dagen in hetzelfde setje en soms is het 3x per dag verkleden 😅 na 3 dagen sowieso nieuwe kleren, want dan gaat hij in bad.

5 jaar geleden

Vind het zo sneu om hem iedere keer in de kou te moeten zetten. Dus 3x per week met badje helemaal schoon. Broekje en shirt wel iedere dag nieuw. Romper alleen als er veel melk naast gespuugd is.

5 jaar geleden

Elke 2 dagen iets nieuws. Heb zoveel kleding vind het anders zonde als ze er uit is gegroeid 🤣

5 jaar geleden

Ja hier wel elke dag een schoon setje maar meer omdat ik zoveel heb dat ik hoop dat ik nog alles in elk geval 1x aan kan🤣🙈

5 jaar geleden

2 x per dag. S Ochtends en savonds. En soms als er wordt geplast en of spuugt wel 4x

5 jaar geleden

Elke avond nieuw setje, hij slaapt ook in dit setje.

5 jaar geleden

Wij trekken hem om de dag een ander setje aan, als we dat al redden. Vaak morst hij met drinken of plast hij, tijdens het verschonen over zijn shirtje/broekje heen en dan trekken we hem ook wat anders aan.