12 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben 2 voor de wieg/kinderwagen, 2 voor ledikant, en dan om en om wassen ☺ en dan nog een paar fleece dekentjes voor buiten het slapen om, zoals lekker op schoot knuffelen oid

4 jaar geleden

Meer lakentjes zijn praktischer dan dekentjes. Deken was ik echt niet elke week, maar de lakens gaan veel sneller in de was. En vaak is het handig om een dikker en een dunner dekentje te hebben voor de seizoenen. Dat vond ik zelf in ieder geval😄

4 jaar geleden

hier ook lakentjes voor wieg en kinderwagen zijn hetzelfde. Die heb ik 3. Dan nog 2 lakentjes voor ledikant. En dekens verschillende die overal gebruikt kunnen worden. Stuk of 4...wieg, kinderwagen, ledikant, box.

4 jaar geleden

Twee dekens voor ledikant, drie dekens voor wieg+kinderwagen (qua maat past dat prima). 4-5 lakens voor ledikant en 2-3 lakens voor kinderwagen + wieg. Bij m'n eerste dezelfde hoeveelheden gebruikt en ik haalde het makkelijk om alles op tijd te wassen en weer op bed te krijgen. Lakentjes kunnen wel snel vies worden door bijvoorbeeld melk/snotjes/spuitluiers. Dus het kan best dat je die wat vaker moet verschonen.

4 jaar geleden

Wij hebben een joolz day3, wat voor hoelaken kan je hier het beste voor gebruiken? Ik zag dat ze van joolz zelf ook hoeslakens hadden maar deze zijn voorlopig niet leverbaar..

4 jaar geleden

Ik dacht dat dekens niet mochten bij baby's. Wat voor dekens gebruiken jullie dan? Ik ben van plan een puckababy slaapzak te gebruiken en daarover eventueel een laken, maar is dan een deken ook nog nodig? In de kinderwagen heb ik een voetenzak die is ook al aardig dik, daar hoeft dan toch ook niet nog een deken overheen?

4 jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Ik dacht dat dekens niet mochten bij baby's. Wat voor dekens gebruiken jull ...
In het begin, als ze nog een kruik nodig hebben, mag een slaapzak juist blijkbaar nog niet... En geen dekbed, maak wel dekens

4 jaar geleden

Ik weet nog steeds niet welke laken en welke dekentjes ik moet kopen en hoeveel. Voor mij is alles nieuw

4 jaar geleden

Heb twee winterdekens en twee zomerdekens voor ledikant. En vier lakentjes.

4 jaar geleden

5. Wel 3 keer wassen

4 jaar geleden

Voor in de kinderwagen heb ik een dekentje, 1 deken voor het ledikant met 2 lakens. Als ik nog een leuk dekentje tegen kom scoor ik die nog voor in de kinderwagen 😊

4 jaar geleden

Reactie op Snuffie

5. Wel 3 keer wassen
Waarom 3x?