32 Reacties
5 jaar geleden
Ik koop alles nieuw, maak altijd setjes ik koop dus nooit een broekje los dsn moet ik er altijd een passend topje bij halen. Ik denk 10 setjes max per maat naast de kruippakjes en pyjama's. Sokken veel en romper ook veel
5 jaar geleden
Ik koop eigenlijk alles nieuw maar gewoon van h&m of Hema. Hij groeit zo hard. Ik heb zoveel al weg kunnen doen wat hij nooit heeft gedragen😅 ik denk dat hij nu 10 broekjes heeft en 5 truitjes en 7 boxpakjes. Maten verschillen per winkel dus tis van alles wat.
5 jaar geleden
Ik koop vooral bij de h&m. Ik vind persoonlijk dat die echt wel een heel toffe collectie hebben met redelijk wat keuze. Ons dochtertje draagt nu maatje 80 en ik denk dat ik deze keer +/- 250 euro heb uitgegeven. Hangt vooral af van wat ik mooi vind en nodig heb. Ze heeft een 14 tal rompertjes, 3 kleedjes, 3 truien, 2 gilets, 6 tal broekjes/leggings, 8 t-shirts, 3 pyjama's en een paar of 8 sokken.
5 jaar geleden
Hier ook heel verschillend. We hebben 2 jongens.
Ik koop zowel tweedehands als nieuw. De 2de krijgt ook echt wel nieuwe kleertjes bij, hij heeft spuugt veel en nu hij naar de opvang gaat is dr geen wassen aan. Paar extra shirtjes daarvoor probeer ik dan wel zo goedkoop mogelijk, vandaag goed geslaag bij zeeman 3 euro voor een shirtje.
5 jaar geleden
Wij hebben best wat tweedehands. Ik heb van een vriendin al de kleding van haar zoontje zijn baby tijd gekregen (tot maat 92) en van een familielid krijgen wij iedere keer ook kleding van haar zoontjes (als ze eruit gegroeid zijn). Ik koop voor ieder maatje ook wat dingetjes nieuw. Laatst ben ik bij de name it wezen shoppen. Ze hadden veel redelijk nieuwe collectie in de sale. Toen bijna €70 uitgegeven voor 10 items die goed te combineren zijn met wat we hebben gekregen. Gemiddeld geef ik per maat tussen de €50-80 uit.
5 jaar geleden
Ik koop alles nieuw en wat ik leuk vind. Ik denk dat we ongeveer tussen de 5 a 10 setjes per maat hebben. Veel bij Prenatal en hema. Veel kleertjes zijn toevallig in de sale, maar daar kijk ik niet echt naar. Qua rompers hebben we er wel ongeveer 10 denk ik. Ze groeit overal zo snel uit, momenteel zit ze al in maat 68. Wij wassen gewoon heel veel en heel snel, daardoor lang niet zoveel setjes nodig. Van maat 56 hebben we echt veel wat nauwelijks gedragen is. Van maat 62 ook een aantal dingen niet eens🤣
5 jaar geleden
Ik heb hier in de buurt een hele fijne kringloop met echt goede kleding, ik heb echt super mega veel gekocht maar schat ongeveer zo'n 30 euro per maat (ik koop alleen de kleding van onder een euro) ook krijg ik een hele hoop 4de hands van een vriendin van mij haar dochter zit een maat hoger dan onze dochter en zij willen verder geen kinderen meer...
Kledingkast en commode puilen uit hihi
Zelf werk ik bij de HEMA, koop via de kringloop wel veel van de HEMA omdat dat wel echt fijn spul is... Per maat koop ik 1 dingetje nieuw in de winkel bij ons maar alleen als het heel goed afgeprijsd is hihi.
Nu hebben we ook gewoon niet veel budget omdat we er voor gekozen hebben om beide parttime te werken, maar ik vind het sowieso zonde om nieuw te kopen allemaal! Niks ten nadele van mensen die dat wel doen hoor
5 jaar geleden
Wij hebben alles gekregen t/m 2 jaar oud 😅 We hebben 1 jasje en 3 berenpakjes gekocht (maat 50, 56 en 62). Ze zit nog steeds in maat 50/56. 🙊
5 jaar geleden
Rond 8 setjes per maat. Wat gekregen. En koop maandelijks wel wat voor de kinderen, vooral bij hm. Eigenlijk geen idee voor hoeveel geld.... denk iets van 100 euro per maand voor 2 kinderen
5 jaar geleden
Zoontje is nu 3.5 maanden, onlangs voor €130 bij HM 10 kledingsetjes en 12 rompers gekocht in maat 68 (is een maatje te groot, zeker met de maatvoering bij HM maar ik hou van wat losser zittende kleding voor hem dus komt goed uit; kan een wat langer mee). Zodra hij daar uitgegroeid is, doe ik weer zo’n bestelling van weer een maatje ruimer. We krijgen veel maar dit is wat we zelf gekocht hebben 😅
5 jaar geleden
Jeetje wat geven jullie veel uit aan kleding!!
Ons kleintje zit nu in maat 68. Ik heb alles bij elkaar nog niet eens honderd euro uitgegeven aan kleding (en dan liggen maat 74 en 80 al klaar). Alles in de enorme uitverkoop of bij de kringloop gekocht. Ik moet er wel bij vermelden dat het kindje van mijn zusje een half jaar ouder is en we veel van haar kunnen lenen, dat scheelt natuurlijk enorm. Straks gaat dat waarschijnlijk niet meer omdat de kids dan ongeveer dezelfde maat hebben. (Haar kindje is klein, mijn kindje groot.)