Hoi!

Lizzie92
één maand geleden
Volgen
Hee lieve (soon to be) mama's! Even voorstellen: Mijn naam is Lizzie, ik ben 27 jaar en woonachtig in het prachtige Drenthe. Ik woon samen met mijn vriend en twee katten en werk als biologiedocent op een middelbare school (jeej, awesome pubers!). Afgelopen zondag hebben we een test gedaan en daar was ie dan, het plusje! Een dag later weer een test (zo'n clearblue gevalletje met scherm), inderdaad 2-3 weken zwanger! Het is onze eerste! Naar schatting ben ik nu 2+6 weken zwanger, nog erg pril.. Heb al wel wat symptomen, zoals gevoelige borsten, misselijkheid (ook minder zin in eten), moodswings en een opgeblazen buik (met rommelende darmen). Ik vind het allemaal wel erg spannend. Op dit moment moet ik nog 1,5 jaar studeren, om mijn master te halen, dit baart (leuk woordgrapje) me enigzins zorgen.. natuurlijk is krap 3 weekjes zwanger zijn geen garantie dat alles goed gaat en we straks een hummeltje hebben, maar je houdt het toch in je achterhoofd (herkenbaar?). Ook weet ik niet zo goed of je wel of niet naar de huisarts moet gaan binnenkort. Een verloskundige zoeken lijkt nog ver weg, maar de eerste echo schijnt al tussen de 8 en 12 weken te kunnen... ideeën? Ik zie er naar uit de verhalen & ervaringen met jullie te delen! :) Dikke knuffels!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
dreumes
één maand geleden
Hey hey ik heb direct verloskundige gebeld en die schrijven je in en maken gelijke afspraak voor 1e echo
  • Rapporteren
gizmo22
één maand geleden
Als clearblue 2-3 weken aangeeft ben je 4-5 weken zwanger, zie bijsluiter ☺️
  • Rapporteren
Lizzie92
één maand geleden
Reactie op gizmo22
Als clearblue 2-3 weken aangeeft ben je 4-5 weken zwanger, zie bijsluiter ☺️
Meen je! Hoe kan dat....??
  • Rapporteren
Lizzie92
één maand geleden
Reactie op dreumes
Hey hey ik heb direct verloskundige gebeld en die schrijven je in en maken gelijke afspraak voor 1e echo
Super, thanx! Dus geen huisarts voor extra test?
  • Rapporteren
gizmo22
één maand geleden
Reactie op Lizzie92
Meen je! Hoe kan dat....??
Ja, echt. In de bijsluiter staat het uitgelegd ☺️
  • Rapporteren
Lizzie92
één maand geleden
Reactie op gizmo22
Ja, echt. In de bijsluiter staat het uitgelegd ☺️
Ik zie het inderdaad..hahaha
  • Rapporteren
loess
één maand geleden
Reactie op Lizzie92
Ik zie het inderdaad..hahaha
Haha, ik dacht al: die is er vroeg bij. Snel afspraak maken bij de vk dus! ;) geniet van je zwangerschap!
  • Rapporteren
Lizzie92
één maand geleden
Reactie op loess
Haha, ik dacht al: die is er vroeg bij. Snel afspraak maken bij de vk dus! ;) geniet van je zwangerschap!
Dankjewel!;)
  • Rapporteren
loess
één maand geleden
Hoe is het met je? :) heb je al meer zekerheid over je zwangerschapsduur?
  • Rapporteren