4 Reacties
2 jaar geleden
ons zoontje heeft sinds augustus hele tijd oorontstekingen gehad en deed zichzelf ook slaan tegen het hoofd maar inderdaad ook hoofdbonken. Ook werd hij vaak ontroostbaar wakker en was dan met zijn hoofd om zich heen aan het slaan. Hij heeft nu gelukkig buisjes en geen last meer.
Als je de mogelijkheid hebt laat het even controleren dan kan je dat al uitsluiten, en als ze wel een oorontsteking heeft eventueel een antibiotica kuur vragen.
Heeft ze geen oorontsteking, er zijn veel kindjes die doen hoofdbonken, voor rustig te worden.
Maar wat jij beschrijft zou het wellicht een oorontsteking kunnen zijn
2 jaar geleden
Reactie op Steffie018
ons zoontje heeft sinds augustus hele tijd oorontstekingen gehad en deed zi ...
Dank je wel voor je reactie! Ja, het rustig worden ken ik inderdaad. Maar aangezien ze het niet doet als ze bijvoorbeeld net pas in bed ligt, lijkt me dat niet voor de hand liggend. Dan ligt ze namelijk gewoon rustig in bed. Maar vooral overdag en als ze net wakker is/wordt. Maar verder is ze gewoon supervrolijk, dus een oorontsteking lijkt me ook haast weer ondenkbaar..
Dan kijk ik het weekend even aan, mocht het erger worden ga ik sowieso de huisartsenpost bellen en anders maandag de eigen huisarts.
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Dank je wel voor je reactie! Ja, het rustig worden ken ik inderdaad. Maar a ...
ons zoontje was ondanks de oorontstekingen ook altijd vrolijk, alleen met plat liggen pijn en druk op het hoofd waardoor hij ging hoofdbonken. Overdag als hij een pijnaanval kreeg ook, en daarna weer vrolijk door spelen