Hoofdpijn

Suzannie
4 dagen geleden
Volgen
Ik heb al dagen, als ik wat moe-er ben dat ik flinke hoofdpijn krijg.. Meer mensen die hier last van hebben?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
19 reacties
sasoe
4 dagen geleden
Ja heel erg vervelend heb daar ook last van
  • Rapporteren
Cynthiag92
4 dagen geleden
Ook als ik niet moe ben helaas.. dag in dag uit
  • Rapporteren
Theresax
4 dagen geleden
Nu je het zegt! Vandaag heel moe en nu last van hoofdpijn. Echt bonkende pijn. Kan helaas niet even gaan liggen moet werken 😭
  • Rapporteren
staceydanny
4 dagen geleden
Jaa dat heb ik ook, als ik maar een beetje moe ben krijg ik hoofdpijn ben nu 6+3
  • Rapporteren
Meez
4 dagen geleden
Goed blijven drinken! En misschien ook doordat je nu minder cafeΓ―ne/suiker binnen krijgt..
  • Rapporteren
Michelle815
4 dagen geleden
Ja heel veel hoofdpijn Drink meestal wat thee Krijg het vaak im de avond Na de thee lekker na bed
  • Rapporteren
ebs94
4 dagen geleden
Ik heb er ook last van sinds deze week, in de avond wordt het erger..
  • Rapporteren
Suzannie
3 dagen geleden
Reactie op ebs94
Ik heb er ook last van sinds deze week, in de avond wordt het erger..
Hmmm balen.
  • Rapporteren
Suzannie
3 dagen geleden
Reactie op Meez
Goed blijven drinken! En misschien ook doordat je nu minder cafeΓ―ne/suiker binnen krijgt..
Ja zou kunnen.... Drink genoeg idd.
  • Rapporteren
Suzannie
3 dagen geleden
Reactie op Theresax
Nu je het zegt! Vandaag heel moe en nu last van hoofdpijn. Echt bonkende pijn. Kan helaas niet even gaan liggen moet werken 😭
Goed rust pakken hoor ernaast.
  • Rapporteren
Eline90
3 dagen geleden
Yep hier nog een. Al is de hoofdpijn vandaag ietsje minder en heb ik nu veel meer buikpijn met een zeurderig hoofdpijntje op de achtergrond πŸ˜‚
  • Rapporteren
loite
3 dagen geleden
Hier al een aantal dagen last van! Dacht eerst door te weinig drinken maar ook als ik genoeg drink blijft de hoofdpijn πŸ™ˆ.
  • Rapporteren
Magbeth
3 dagen geleden
Ik heb ook al 2 weken gewoon de hele dag door en bepaalde druk in me hoofd. Heb me bloeddruk laten checken maar die was goed. Dokter zij dat elke vrouw op zijn eigen manier ergens last van heeft.
  • Rapporteren
Magbeth
3 dagen geleden
Reactie op Theresax
Heb het zelfde probleem. Moet ook gewoon de hele dag werken. Hoop dat met 12weken het over is
  • Rapporteren
DvB28
3 dagen geleden
Heb al aantal weken hoofdpijn, kon het in eerste instantie ook niet plaatsen waarom ik er last van had. Tot vorige week, een positieve test 😊 toen pas wist ik waar het van kwam.
  • Rapporteren
elinehappymom
3 dagen geleden
Ik heb altijd koud..en soms een beetje hoofdpijn, maar niet zo vaak. Ook wel vnl als ik moe ben. Nu zeven weken. Moet nog naar de eerste echo. Verder niet zo veel kwaaltjes. Oja maagzuur πŸ™„
  • Rapporteren
Denise-1988-
3 dagen geleden
Ja vooral na me werk dan neem ik 2 paracetemol als het echt niet meer gaat. Dan gaat het wel weg gelukkig
  • Rapporteren