Het is alweer een tijd geleden dat ik een topic heb gestart, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Helaas wilt zwanger worden van de tweede helaas niet lukken. Sinds vorig jaar januari kampte ik met een steeds kortere cyclus (op z’n kortst 14 dagen terwijl ik normaal altijd 26/28 dagen had) en heb een aantal onderzoeken gedaan. Ze dachten zelfs aan een vervroegde overgang. Gelukkig bleek dat vals alarm te zijn en had ik zogezegd een “actieve baarmoeder”. Daarna werd mijn cyclus weer langer rond de 23/26 dagen. Helaas sinds deze maand is het weer gezakt naar 20 dagen en word er langzamerhand moedeloos van.. Mijn zus heeft in oktober een hsg onderzoek gedaan omdat het ook niet lukte, en wat blijkt.. ze is nu zwanger!❤️ Dus ik overweeg om deze behandeling ook te doen. Nou is mijn vraag, wie van jullie hebben ook deze onderzoek ondergaan? Deed het veel pijn, hielp het inderdaad met zwanger worden? Ik hoor graag jullie ervaringen.
Hi, je hebt dit in de geboorteclub van november 2020 geplaatst . Die is niet meer heel actief. Je kan de moderators vragen dit om te zetten naar algemene forum.