32 Reacties

één jaar geleden

Uhu heel herkenbaar mijn dochter doet dit ook, en de laatste week is dit nog vele malen sterker aanwezig. Zoals vandaag heb ik niks anders gehoord dan dat. Ze is altijd wel een drama queen geweest, maar op momenten is het echt extreem, dan hoeft ze het woordje nee maar te horen en er vloeien tranen.

één jaar geleden

Reactie op Sandralivv

Uhu heel herkenbaar mijn dochter doet dit ook, en de laatste week is dit no ...
Hier ook! Pff, zo erg!

één jaar geleden

🙋🏼‍♀️ Heeeeeel herkenbaar! Ze gaat dan ook heel dramatisch met der knuffel gooien en heel hard gillen/schreeuwen. Zelfs op kdv doet ze dat. Als ze der zin niet krijgt of het gaat haar niet snel genoeg, Pfff, blijf maar uit de buurt als je je gehoor wilt behouden. Wij zijn dan wel weer zo dat we wel nu al volhouden en haar niet der zin geven. Ik ga meestal op de grond zitten en praat gewoon normaal/zachtjes tegen haar en pak wat speelgoedjes ofzo en dan komt ze er na een tijdje wel gewoon rustig bij zitten en spelen. Maar wát een drama queen...

één jaar geleden

Reactie op Sophie87

🙋🏼‍♀️ Heeeeeel herkenbaar! Ze gaat dan ook heel dramatisch met der knuffe ...
Zou dat echt een meiden ding zijn?

één jaar geleden

Reactie op Lesley-24

Zou dat echt een meiden ding zijn?
Hier ook een meid die daar wel eens last van heeft hoor. Niet zoals jullie omschrijven, dan valt die van mij wel mee🙈 maar soms kom ik gewoon moeilijk weg de deur uit met haar omdat dan elk ding miepen en niet goed is. Ik heb het idee dat ze dat bij mij nog sterker heeft dan bij bijvoorbeeld mijn partner. Op het Kdv doet ze iets heel anders, dus eigenlijk heeft ze er daar minder last van.

één jaar geleden

Overigens ook een hele sterke mening hier thuis bijvoorbeeld over melk wat perse in een flesje moet terwijl ze het op de opvang gewoon uit een beker drinkt. Ik vind dat echt verschrikkelijk maar niet/ slecht drinken is ivb met ontlasting echt geen optie 🙈

één jaar geleden

Zeker herkenbaar! Maar wel bij een jongetje. Het gillen niet zo zeer maar wel echt zijn zin doordrijven en soms hoef ik maar nee te zeggen en hij gaat echt heel dramatisch liggen en huilen/krijsen. Hij heeft ook een sterke mening over alles🙈

één jaar geleden

Hier ook soms. Dit hoort bij de leeftijd. Het is een faaaaaase.

één jaar geleden

In de vakantie... ja verschrikkelijk.. echt om alles.. thuis daarvoor ook wel maar minder.. We zijn nu weer thuis en het is weer minder...

één jaar geleden

Herkenbaar me zoontje doet dat ook als hij iets niet krijgt of je pakt iets af en zelfs als je hem niet optilt

één jaar geleden

Bij mij wil hij alles wat in de keuken staat blender waterkoker pannen bestek theepot

één jaar geleden

Hier ook een jongen die het doet. Zelfs heel dramatisch op de grond gaan zitten of zelf op de buik liggen! Meestal lag ik hem keihard uit en stopt hij wel of ik negeer het. Dit helpt meestal en stopt dan. Doe dit uiteraard alleen bij het ‘nep’ huilen.

één jaar geleden

Reactie op NadiaH

Bij mij wil hij alles wat in de keuken staat blender waterkoker pannen best ...
Oh ja herkenbaar..... spullen die vooral niet voor kleine kinderhandjes zijn hahaha

één jaar geleden

Pff ja praat me er niet van. Soms gek van te worden. Maar niet toe geven hoe moeilijk dat soms is

één jaar geleden

En dan keihard NEEE schreeuwen 🤣 wij hebben ook zon drama queen af en toe 🤣

één jaar geleden

Ooh jaa hier ook! Gisteren vertikte ze het om te gaan slapen. Van alles geprobeerd, uiteindelijk mee naar beneden. Uiteindelijk sliep ze pas om 21.00 😖

VRIEND

één jaar geleden

Hier ook een drammen krijsend dametje... pfff wat vermoeiend. Moet alles strijd zijn...

één jaar geleden

Wij hebben hier ook iets nieuws.... Huilen en dan mama om haar benen vast pakken.

één jaar geleden

Vreselijk soms🙈 bepaalde dagen kan ik hem wel achter het behang plakken. Constant de grenzen opzoeken en als mijn vriend en ik allebei thuis zijn naar de ander lopen als iets van een niet mag. Vooral het dramatisch gieren/huilen en dan op de grond gaan liggen verdiend hij hier echt wel een oscar voor beste drama acteur 🙈

één jaar geleden

Huilen en stampvoeten...