32 Reacties
2 jaar geleden
Uhu heel herkenbaar mijn dochter doet dit ook, en de laatste week is dit nog vele malen sterker aanwezig. Zoals vandaag heb ik niks anders gehoord dan dat. Ze is altijd wel een drama queen geweest, maar op momenten is het echt extreem, dan hoeft ze het woordje nee maar te horen en er vloeien tranen.
2 jaar geleden
🙋🏼♀️ Heeeeeel herkenbaar! Ze gaat dan ook heel dramatisch met der knuffel gooien en heel hard gillen/schreeuwen. Zelfs op kdv doet ze dat. Als ze der zin niet krijgt of het gaat haar niet snel genoeg, Pfff, blijf maar uit de buurt als je je gehoor wilt behouden.
Wij zijn dan wel weer zo dat we wel nu al volhouden en haar niet der zin geven. Ik ga meestal op de grond zitten en praat gewoon normaal/zachtjes tegen haar en pak wat speelgoedjes ofzo en dan komt ze er na een tijdje wel gewoon rustig bij zitten en spelen.
Maar wát een drama queen...
2 jaar geleden
Reactie op Lesley-24
Zou dat echt een meiden ding zijn?
Hier ook een meid die daar wel eens last van heeft hoor. Niet zoals jullie omschrijven, dan valt die van mij wel mee🙈 maar soms kom ik gewoon moeilijk weg de deur uit met haar omdat dan elk ding miepen en niet goed is. Ik heb het idee dat ze dat bij mij nog sterker heeft dan bij bijvoorbeeld mijn partner. Op het Kdv doet ze iets heel anders, dus eigenlijk heeft ze er daar minder last van.
2 jaar geleden
Pff ja praat me er niet van. Soms gek van te worden. Maar niet toe geven hoe moeilijk dat soms is
2 jaar geleden
En dan keihard NEEE schreeuwen 🤣 wij hebben ook zon drama queen af en toe 🤣
2 jaar geleden
Vreselijk soms🙈 bepaalde dagen kan ik hem wel achter het behang plakken. Constant de grenzen opzoeken en als mijn vriend en ik allebei thuis zijn naar de ander lopen als iets van een niet mag.
Vooral het dramatisch gieren/huilen en dan op de grond gaan liggen verdiend hij hier echt wel een oscar voor beste drama acteur 🙈