16 Reacties

4 jaar geleden

Herkenning jazeker! Huilen omdat het koud was in bed.. of omdat de kat niet wou knuffelen.. tips nee.. nu een week verder en het is over

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Huilen om alles, normaal gesproken ben ik ook niet zo. Gewoon eruit laten komen.. hoort erbij, helaas... bij mij helpt muziek opzetten wat ik leuk vind en even mijn zinnen verzetten. Sterkte x

4 jaar geleden

Ben nu ook 6 weken heb precies hetzelfde kan om alles huilen. Hele stomme dingen ook..

4 jaar geleden

🥴 Hier ook. Huil normaal al veel... Nu nog meer. Ook geïrriteerd om alles of niks... Baal van mezelf

4 jaar geleden

Haha hier ook, vorige week 3 dagen gehuild en chaggie om geen rede. Ben nu 7w2d en heb t gevoel dat de emotie wat beter word

4 jaar geleden

Ik moest vanmorgen huilen omdat de hond mij zo lief aankeek🤣🤣

4 jaar geleden

Ow ja brrr. Ik word er ook niet goed van! Ben een emotioneel wrak 😆😆. Ik lach er nu om maar ik kan er wel om janken :p

4 jaar geleden

Dit is zo herkenbaar! Ik moet huilen als mijn vriend naar boven komt, als ik liedjes hoor die me aan het kindje in mijn buik doen denken, als ik niet weet wat ik wil eten, als het eten niet lekker is, als ik het allemaal even niet meer weet of juist wel... ach ja, dan dken de hormonen hun werk tenminste wel (en daar moet ik dan bijna ook weer om huilen, haha).

4 jaar geleden

Ik heb het bij deze zwangerschap ook ineens haha! Gisteren nog omdat ik me zo eenzaam voelde en perse naar m'n ouders wilde.. 🤭 Mijn vriend en zoontje lopen de hele dag om me heen maar blijkbaar was dat niet genoeg haha.

4 jaar geleden

JA!

4 jaar geleden

Ik denk dat we dit allemaal wel herkennen rond deze periode 😄 ik werk op een interimkantoor en ik huil bv bij bijna elke kandidaat die ik aan het werk zet 😅

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, heel emotioneel en veel huilen, met schokkende schouders enzo. Nu 7+4 en het wordt ineens minder, net als de misselijkheid, moeheid en vreetbuien.

4 jaar geleden

Ik had het bij mijn 1e zwangerschap, heel emotioneel.. maar deze keer... ben ik iedere dag wel een keer saggo, boos of geirriteerd.. das ook behoorlijk irritant! Arme vriend en dochter...

4 jaar geleden

Nee niet huilen wel soms erg chago en veel sneller geïrriteerd op de kleinste stomme dingen

4 jaar geleden

Ik ben boos geworden op spinazie... dus ik snap wel wat je zegt 😂

4 jaar geleden

Ik heb het ook! Mij man en ik gingen boodschappen doen en ik wou kroepoek maar die ene lange grote stuk zeg maar en toen we boodschappen inpakte me man tenminste brak er een stukje af en begon ik echt hard te huilen bij de kassa en me man snel terug rennen om een nieuwe te halen hahaha arme man!