11 Reacties

4 jaar geleden

Heb dit niet na de sex, maar wel dat ik van de kleinste dingen vol schiet en kan gaan huilen. Zoals vanochtend liet ik een rouw stoet voor gaan ondanks dat ik niet wist hoe of wat heb ik een traantje gelaten. Het kan ook simpeler bijv een dierenprogramma waar een jong verstoten wordt etc. Ben ook echt een emo muts 😆🙈 Terwijl ik dit normaal niet heb 😄

4 jaar geleden

Ik heb dit ook soms. Alles is zoveel intenser tijdens de zwangerschap. Huilen is dan een ontlading van blijdschap spanning alles tegelijkertijd bij mij. Na de sex of tijdens de sex heb ik dat ook weleens. Gewoon laten gaan. Gooi het op de hormonen

4 jaar geleden

Ik heb dit ook! Is me ook vaak gebeurt voor de zwangerschap 😅 Mijn man troost mij ook en vraagt of ik pijn heb. Maar ik ben snel al emotioneel en nu helemaal

4 jaar geleden

Ik ben ook erg jankerig, ik heb hoofdpijn, duizelig, zweterig, misselijk, buikpijn. Al bij de verloskundige geweest, bloeddruk was wat hoog en dan vertellen ze je dat het een blaasontsteking kan zijn. Ik moet niet eens vaak plassen.... Niks geen onderzoek naar waar ik werkelijk last van heb. Ja dan zit ik er helemaal door heen. Dan barst ik in tranen uit, zit ik in bed met mijn hond een serie te kijken en jank ik alles bij elkaar. Zijn het dan de hormonen? Geen idee, ik heb het wel vaker dat ik er HE-LE-MAAL doorheen zit.

4 jaar geleden

Google eens op postcoïtale huilbui. Niets om je voor te schamen! Xx

4 jaar geleden

Heb ik ook! Echt alleen na de seks. Ik durf bijna niet meer omdat ik bang ben voor een huilbui🙈

4 jaar geleden

Haha ja dat had ik al voor de zwangerschap, niet aĺtijd maar zo nu en dan😂

VRIEND

4 jaar geleden

Hier ook gehad! Wist niet wat me overkwam 😂 Gelukkig is mijn vriend erg begripvol en ik legde ook direct uit dat ik het niet kom beheersen. Doordat je klaarkomt kom je in een soort ‘ontspanningsmodus’ waarbij alles van je afglijdt. Daardoor kan je best wel emotioneel worden, vooral met al die hormonen. Niets om voor te schamen ❤️

4 jaar geleden

Jup... veel emoties, gevoel, na een paar flinke orgasmes kan het wel eens voorkomen. Ook al voor de zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Hier ook gehad! Wist niet wat me overkwam 😂 Gelukkig is mijn vriend erg ...
Ja heel raar maar ben wel blij dat hij begrip toont😊😁

2 maanden geleden

Ik 10 weken en heb dit ook, gelukkig zie ik dat het normaal is… weet niet wat me overkwam