6 Reacties
2 jaar geleden
Opstapelen en wachten tot de baby tijd voorbij is... genieten tot de max en weten dat t straks allemaal rustig aan opgeruimd kan worden.... 😅
Ik snap dat je er koekoek van word maar ik heb er geen oplossing voor. Helaas..
Hier ook alles langzaam per fase van kind aan het ruimen er word niks meer bewaard nu.
2 jaar geleden
Reactie op Natas12983
Opstapelen en wachten tot de baby tijd voorbij is... genieten tot de max en ...
Net proberen orde scheppen en ik heb letterlijk meer dan 40 paar schoenen in een Kinder schuif. En als je het geslacht nog nr 3 nog niet weet .. niets kan weg... Berusten maar zeker en nog maar een stapel maken met dozen
2 jaar geleden
Reactie op Suzanne3
Net proberen orde scheppen en ik heb letterlijk meer dan 40 paar schoenen i ...
Oh das wel veel dan ja... ik begrijp je volledig. Maar als je t straks geboren is kun je dan wel jongen/meisje splitsen en opruimen dat scheelt misschien al veel. Onze eerste is een meisje 2e een jongen toen ik dat wist heb ik al veel kunnen ruimen.
2 jaar geleden
Reactie op Natas12983
Oh das wel veel dan ja... ik begrijp je volledig. Maar als je t straks gebo ...
Idd. Nu zwanger van de tweede weet begin november wat het word. Dan ga ik ook kijken wat er weg kan. Het staat hier letterlijk vol boven nog van de verbouwing dus nog een extra uitdaging erbij 🫣
2 jaar geleden
Hier staan de meubels uit elkaar tegen de wand in onze slaapkamer 😅 Alle kleding op de vliering en al mijn kinderspeelgoed achter het schot. Ik leen tussendoor alles uit aan kindjes van vrienden 🤭
2 jaar geleden
Wij hebben gelukkig veel ruimte op zolder, maar herkenbaar verhaal. Nu zwanger van nr 3 en zoo blij als we alles straks op kunnen gaan ruimen. Ik heb veel spullen uit elkaar gehaald en laat geen cm opslag verloren gaan, in de kast, op de kast, achter de slaapkamergordijnen.. Mijn ouders hebben ook wat spulletjes en de box staat nog steeds in onze woonkamer met een grote mand knuffels en speelgoed. Als je heel plek te kort komt kan je misschien zo’n buitenshuisopslag huren? Maar ik ben ook blij als we straks kunnen opruimen. Vooral de wandelwagen en maxicosi wil ik kwijt (grote ondingen met veel onhandige hoekjes).