Huisdieren

Meez
19 dagen geleden
Volgen
Hoi hoi, Wij hebben een kat een een poes, al jong gesteriliseerd/gecastreerd. Ze zijn nu bijna 9 jaar. Vooral de poes lijkt steeds makkelijker te worden als het kinderen aangaat, komt nieuwsgierig kijken en laat zich aaien. De kat rent weg bij het horen van mini mensjes en laat zich pas weer zien als ze weg zijn. Sinds ik zwanger ben zitten ze de hele dag om mij heen, moeten mijn aandacht maar vechten dus ook meer met elkaar. Wie heeft er ook huisdieren en heb je gedragsverandering opgemerkt? En uiteraard, zijn er nog mensen met tips voor zwanger met huisdieren? Groetjes!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
GabrielleGaby
19 dagen geleden
Hey Ja ik heb ook een kat en een hond.. kat is niet meer bij me weg te slaan alleen de hond is naar mijn mening negatief verandert als het komt op mij beschermen tegen andere honden.. meer grommen enzo.. heel eerlijk heb ik niet echt tips.. Ik kan zelf ook wel wat tips gebruiken..
  • Rapporteren
MaaikeP16
19 dagen geleden
Hoi, Ik heb een kat en een poes maar deze reageren hetzelfde als normaal
  • Rapporteren
MaureenHuinink
19 dagen geleden
Wij hebben 2 honden die continu aanvoelen dat er wat anders is dan normaal. Ook bij mijn ouders en schoonouders is het dat de honden anders reageren. Wel lief en beschermend naar mij toe
  • Rapporteren
Weela
19 dagen geleden
De hond v mn ouders begon ineens enthousiast jankend te blaffen toen wij t aan mn ouders vertelde (weet anders ook niet hoe ik dat geluid moet beschrijven wat eruit kwam 😂) En sindsdien komt die elke keer bij mij zitten en mij over mn handen en armen likken, wat die normaal niet doet omdat die weet dat ik dat niet wil hebben. En t liefst wil die op schoot komen zitten (stafford van ongv 40 kilo dus dat gaat em niet worden, al denkt die dat zelf dat die nog maar n inimi hondje is) Hij wil echt steeds mijn aandacht hebben en als ik bv aan tafel zit gaat die op de stoel naast mij aan tafel zitten en probeert die elke keer met zn neus en hoofd onder mn arm te gaan zodat ik em dan zeg maar moet omhelzen en zo wil die dan het liefst hele avond blijven zitten.
  • Rapporteren
Mrye
18 dagen geleden
Ja! Mijn kat ligt echt al een paar dagen de hele tijd bij me. Vind het wel gezellig ♥️ baby’s eerste vriendinnetje.
  • Rapporteren
Laura1993
18 dagen geleden
Onze oudste poes is niet weg te rammen bij me 🤭🤭 loopt geregeld om m'n enkels te draaien en dramatisch te miauwen alsof ze al maanden geen eten gehad heb. De jonge kat en het hondje maken er niks van
  • Rapporteren
Kyuubi
18 dagen geleden
Ik heb een bordercollie die nog bij m'n ouders zit owv verbouwingen. Ze is ten alle tijden extreem enthousiast, ziet ze me, ziet ze mijn man, andere (on)bekende. Hoewel ze altijd iets meer naar mij toetrekt, heb ik verders nog niets anders aan haar gedrag gemerkt, ik ben 5-6w ongeveer.
  • Rapporteren
phoebee
15 dagen geleden
Mijne ligt alleen maar met haar hoofd op mijn buik. En ze is altijd gek op kindjes.
  • Rapporteren
MB05
15 dagen geleden
Een van mijn katten hier wilt de hele tijd op mijn buik liggen, normalieter nooit. Zo lief 🥰 Die kat is dan wel niet zo'n fan van de kindjes van vrienden van ons.. Dus ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren in november! De andere kat boeit het niet zo, de kindjes niet en mijn buik ook niet, hihi🙈
  • Rapporteren
DvB28
5 dagen geleden
Ik heb 1 kat. Die t.n.t hetzelfde is qua gedrag dan ik van hem gewend ben. Ben benieuwd of dat nog veranderd.
  • Rapporteren