Dag leden,
De titel spreekt voor zich, ik weet niet zo goed wat ik met deze post wil. Voornamelijk even mijn ei kwijt denk ik.
Wij hebben al sinds dat wij hier wonen probleem na probleem met onder andere onze buren maar ook gebreken in en rond de woning die niet of laat worden opgepakt. Zo hebben we muizen in de schuur en op onze etage, ook in onze woning zitten ze onder de vloer. Maar er lijkt echter geen tempo achter te zitten, wij moeten echt hun aansturen en constant in contact blijven anders gebeurt er niks. Dit levert zoveel stress op.
Nu zit er in onze berging een walgelijke stank, dit komt uit 1 van de schuren. Welke het is, is voor ons duidelijk. Nu woon ik boven de berging en trek de geur mijn woning in. We zijn hier al een maand mee bezig (onze etage) we versturen meldingen en bellen met de verhuurder. Mijn zoontje slaapt al een week niet meer op zijn kamer door de geur. Nu claimt de verhuurder geen tijd te hebben om hier proactief mee aan de gang te gaan en heeft enkel een briefje opgehangen of mensen willen kijken. Ik wil graag (met mijn buren) de huurcommissie in schakelen, dit kan zo niet langer. Op de site staat dat we een brief moeten schrijven aan verhuurder, alleen ik vind het moeilijk om het onder woorden te brengen. Vandaar dat ik meestal ook bel.
Heeft iemand hier ervaringen met de huurcommissie? Worden problemen dan wel sneller opgelost? Of gaat dit verspeelde energie zijn? Zijn er nog andere dingen die ik kan doen? Zelf dacht ik uit wanhoop er aan om de politie te bellen omdat ik niet weet wat er zo stinkt, misschien wel een dood dier. Contact met de gemeente is er ook al geweest omdat verhuurder het niet uit maakt hoe vervuild de omgeving is.
Overigens zijn wij bezig met het zoeken naar een andere woning.
Alvast bedankt