5 Reacties

5 jaar geleden

Ja, heel vaak. Als ze echt mega verdrietig is dan doet ze dit, totdat ze pas echt weer gekalmeerd is.

5 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ja, heel vaak. Als ze echt mega verdrietig is dan doet ze dit, totdat ze pa ...
Ja stom doet de mijne ook als ze heel verdrietig is, ze ligt dan zelfs in haar slaap nog te snikken. Duurt echt soms een uur of langer. Maar ik kan gewoon niet altijd voorkomen dat ze zo hard huilt, krampen/buikpijn tandjes toch een fles willen, you name it. Doe m'n best maar vind dat echt enorm sneu altijd

5 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja stom doet de mijne ook als ze heel verdrietig is, ze ligt dan zelfs in h ...
Nou klinkt stom maar stelt me een beetje gerust. Ik had het dus nog nooit meegemaakt dat hij ZO in paniek was. We kwamen binnen bij mijn vader en alle kinderen waren daar voor Vaderdag en verjaardag.. misschien ineens teveel prikkels.

5 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja stom doet de mijne ook als ze heel verdrietig is, ze ligt dan zelfs in h ...
Ja! Ze heeft nu echt zo'n fase al 2 weken lang dat ze continu huilt als we haar weg willen leggen. Voor slapen of spelen in de box. Soms gaat het goed, maar vaker niet dan wel. Terwijl ze echt een aantal weken super gemakkelijk was! Alleen maar lachen en vrolijk, sliep meteen als we haar in bed legden en 's nachts sliep ze door. Nu lijkt er niet meer van over haha. Maar echt superzielig als ze zo aan het huilen is en we niet weten wat we nog kunnen doen.

5 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Nou klinkt stom maar stelt me een beetje gerust. Ik had het dus nog nooit m ...
Ja mijn dochter is per definitie snel overprikkeld. Ik ben ook heel blij dat ze lekker naar de kinderdag opvang gaat zodat ze lekker prikkeltjes krijgt. Want met corona zijn onze kleintjes ook minder gewent. En dan nog is het niet altijd te voorkomen... Combo moe en hongerig is helaas ook een vervelende...