I love your smile

Lizaem
één jaar geleden
Volgen
Omdat het zo genieten is als je kleintje lacht. Deel je mooiste glimlachende baby foto's
Reageer
Typ hier je reactie
617 reacties
Miranda1984
één jaar geleden
Nou lachen doet mijn kleine meid heel weinig 😅 fronsen en boos kijken kan ze wel heel goed 😂
Laura321
één jaar geleden
Vanaf wanneer begon jullie kindje bewust te lachen. Ik heb het idee dat het bij mij nog steeds niet bewust is en hij is al 8 weken
Miranda1984
één jaar geleden
Reactie op Laura321
Vanaf wanneer begon jullie kindje bewust te lachen. Ik heb het idee dat het bij mij nog steeds niet bewust is en hij is al 8 weken
Mijn dochter is bijna 7 weken en ik heb haar ook nog niet echt bewust zien lachen helaas
Sannecl92
één jaar geleden
Reactie op Laura321
Rond de 4,5 week! Beetje nadat ze haar 'sprongetje' had gehad. Nu krijg ik een aantal keer per dag een grote glimlach als ze wakker is en ik tegen haar praat. :) ❤️
Momvan4
één jaar geleden
Reactie op Laura321
Mij dochtertje best vroeg nog geen 4weken . Als ik tegen haar praat krijg ik een lach soms echt bewust dus niet meer wanneer ze slaapt of moe word
Evie2905
één jaar geleden
Reactie op Miranda1984
Nou lachen doet mijn kleine meid heel weinig 😅 fronsen en boos kijken kan ze wel heel goed 😂
Hahah heerlijk. Mijn dochter kijkt vaak chagrijnig. Ik zeg steeds dat ze zo op haar vader lijkt😆😆😆