17 Reacties

5 jaar geleden

Ja een paspoort in de hoop dat we weer mooie reizen kunnen maken in de toekomst

5 jaar geleden

Jaa zeker ! Ik heb al snel een id kaart aangevraagd. Als eerste omdat ik dichtbij de grens woon en je alleen naar duitsland (buitenland in het algemeen) met een geldig id bewijs . Ook als er in een andere plaats dan je eigen woonplaats iets gebeurt waardoor je kindje naar het ziekenhuis moet is het makkelijker als je een id bewijs hebt .

5 jaar geleden

Yes, we hebben een paspoort aangevraagd ipv ID. Wij reizen veel en gaan volgende week ook op reis buiten Europa met ons meisje die nu inmiddels 6 maanden is. Anders komt er zoveel bij kijken.

5 jaar geleden

Id kaart, omdat het nodig was voor een ziekenhuisafspraak.

5 jaar geleden

Wij hebben toen Sophie 6 weken was een id kaart gedaan. Ivm ziekenhuis bezoek. Paspoort hebben wij niet nodig

5 jaar geleden

Paspoort omdat we veel reizen😊

5 jaar geleden

Ja paspoort aangevraagd ivm ziekenhuisbezoek.

5 jaar geleden

Hier ook een paspoort ivm ouders die graag reizen omdat ons meisje een Duitse papa heeft. Met enige regelmaat gaan we dus ook daar op familiebezoek.

5 jaar geleden

Ligt er een beetje aan of je veel buiten Europa wil reizen denk ik? Paspoort is iets duurder, verder binnen Europa zijn er weinig tot geen verschillen tussen deze 2. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/paspoort-en-identiteitskaart/vraag-en-antwoord/wat-is-het-verschil-tussen-een-paspoort-en-een-identiteitskaart

5 jaar geleden

Reactie op Thereforyou

Ligt er een beetje aan of je veel buiten Europa wil reizen denk ik? Paspoor ...
Nee klopt, ik had het gelezen! Ik was vooral nieuwsgierig! Maar wij gaan voor een paspoort ivm reizen

5 jaar geleden

ID kaart. Toen ze 2 maanden was ofzo.

5 jaar geleden

Ja, moesten naar de oogpoli omdat meneer opeens veel scheel keek

5 jaar geleden

Wij hebben een paspoort laten maken. Super schattige pasfoto laten maken ook

VRIEND

5 jaar geleden

Id kaart, omdat het nodig was voor een ziekenhuisafspraak.
Hier ook redelijk snel, geloof 4 weken na geboorte, ivm ziekenhuisafspraken.

5 jaar geleden

Id kaart toen ze net 4 weken was volgens mij, gewoon omdat het me een fijner leek om het alvast te hebben, just in case.

5 jaar geleden

2 maanden geloof ik, ivb met ziekenhuisbezoek