19 Reacties
één maand geleden
Dit is ons lijstje. We geven zelf een gepersonaliseerde broodtrommel en fles en nieuwe oorbellen.
één maand geleden
Ze wil zelf een paw patrol auto. Verder krijgt ze o.a. een kaptafel, een kassaatje met nepgeld en loco mini. Ze heeft onlangs een Tiptoi en het spel Bunny Hop gekregen. Daar wordt dagelijks mee gespeeld. Iets voor school specifiek krijgt ze apart, want ze krijgt een Schultüte (Duitse gewoonte).
één maand geleden
Wij geven zelf connetix (al eerder gekocht toen er een goede korting was).
Op het lijstje staan dagritmekaarten en een boek. De rest heeft hij zelf uitgekozen voor zijn lijstje: lego brandweerkazerne, speelgoed van rubble & crew, een kraanwagen en een brandweerwagen.
één maand geleden
Oja en misschien zoeken op open einde speelgoed of houten speelgoed. Dan kom ik ook altijd wel weer leuke dingen tegen die ik nog niet kende :)
25 dagen geleden
Mijn zoontje heeft zelf zijn lijstje gemaakt. Ik heb hem het speelgoed boek van jntertoys gegeven en die bol.com en hij is zelf gaan knippen en plakken. Hij weet heel goed wat hij leuk vind. Daarna ben ik dat lijstje digitaal gaan maken. Heb ik de absurd dure of echt ongeschikte dingen weg gelaten en her en der een kleine aanvulling gedaan in de goedkopere categorie.
Op zijn lijstje staat veel lego, een radiografisch bestuurbare auto, Aanvulling voor zijn houte trein, enkele spellen, boeken voor de tip toi. En wat leesboeken.
24 dagen geleden
Magnetische bouwstenen
Verder heeft hij zelf zijn lijstje gemaakt oa vanuit het Bol speelgoedboek.
- verrekijker
- planeten zaklamp
- planeten projector
- spidey bestuurbare auto
- spidey racebaan
- vlieger
- spidey rugtas
- paw patrol bulldozer
- Spiderman pop
- spiderman verkleedpak
- ABC magnetisch
- Lego
Echte spidey / Spiderman fan;)
17 dagen geleden
Wij geven lego politiebureau, 2 dinos en een dinokleedje. (Dinofan)
Verder op z'n lijstje. Vtech dino/auto, nieuwe schooltas, lego, mimiq spel, kwartetspel, sinterklaas zoekboek.
Ook krijgt hij dingen die niet op z'n lijstje staan.
Ook was dit lijstje voor sinterklaas.
Was best moeilijk om iets te verzinnen.
15 dagen geleden
Onze dochter is eind november jarig. Ze heeft al een nieuwe rugzak + broodtrommel en beker gekregen voor de wendagen op school.
Voor sinterklaas en haar verjaardag krijgt ze van ons uitbreiding van de magnetische tegels (connetix), prinsessenjurk, tiptoi en barbies. Verder wat kleine dingen zoals stickers en glitterlijm.
Verder staan op het lijstje nog speelgoedkassa, verkleedkleren, bakboek voor kinderen.