34 Reacties
6 jaar geleden
Wij hebben een hoogwerker gehuurd en zijn bij het verzorging tehuis langs gegaan. Voor het raam van mijn vriend zijn opa , omhoog gegaan. En zijn schilderij met romper laten zien en een gebakje samen gegeten via raam contact. Was echt heel erg leuk om zijn reactie toch te mogen zien. Hij is 88 dus super gaaf.
6 jaar geleden
Wij hebben een roze en blauwe ballon vastgemaakt aan mn ouders en schoonouders voordeur. Aangebeld en hard weggerend, mijn man en de oudste dan, de jongste en ik zaten rustig in de auto. Het duurde bij mn schoonouders even om te beseffen wie het kon zijn. Mijn ouders belden ons meteen op via videobellen. Super grappig was het. Knuffelen konden we nu toch niet, dus dan maar zo 🤣
6 jaar geleden
Wij hebben voor onze ouders een logeerkoffertje gemaakt met gedichtje en rammelaar voor broers en zussen een kraskaart met daaronder oom en tante
6 jaar geleden
Ik heb zojuist een pakketje gemaakt voor een goede vriendin met 2 kleine kadootjes erin omdat ze overmorgen jarig is. Daarnaast heb ik een doosje met strik verpakt met daarin confetti, een zwangerschapstest en een kopie van onze echo. Daarbij een lieve kaart geschreven. We gaan haar man vragen te filmen (die weet ook nog van niks) als ze het pakketje uitpakt (dan kan ik zien hoe ze reageert) aangezien dit ECHT als een verrassing komt. We hebben nl al 2 "grote" zoontjes (7 en 9 jaar), zijzelf heeft 3 jongens en ik heb het met haar áltijd gehad over 3 kindjes....nu na al die jaren, komt er dus nog 1 😍...
6 jaar geleden
De meeste vrienden en onze ouders hebben we het verteld via de app of via Skype.
Mijn beppe hebben we verrast door een bosje tulpen voor haar deur te leggen met daarin een kaartje dat mijn zwangerschap aankondigt. Toen we thuis waren hebben we haar gebeld met de boodschap dat er iets leuks op haar lag te wachten.
De familieleden mogen een doosje tompoucen bij de Hema afhalen. Op deze tompoucen staat dan een rebus waar uit komt dat ik zwanger ben. Kunnen ze het gelijk vieren met iets lekkers 😊!
6 jaar geleden
Ik heb me ouder, schoonouders en oma en opa een foto lijstje laten zien terwijl ik er langs ben gegaan (met de nodige afstand) omdat ik vond dat hun toch wel een persoonlijkere aankondiging hadden verdiend. Voor de rest heb ik een foto gemaakt van het foto lijstje en na de hele familie gestuurd. Ze kunnen t maar vast weten toch! Anders krijg je toch dat Jantje het stiekem verklapt tegen keesje en dan is de verrassing weg.
Wij hadden deze gemaakt gewoon snel geïmproviseerd op de zondag met wat we in huis hadden 😂

6 jaar geleden
Ik schilder als hobby en had een leuk simpel schilderij gemaakt met een lichaam, buik en borst met een hartje in de buik. Daarboven had ik met stift “ NOVEMBER” geschreven. Door deze tijden zien we elkaar niet fysiek en hadden we via Teams (microsoft) elkaar gebeld. Zo kon ik alle zes (ouders+ broertje en zus) zien op een beeld (aan de tv gekoppeld). Ik heb met mijn telefoon opgenomen hoe ik ze mijn laatste kunstwerken liet zien met als laatste die met de buik...
Alle monden vielen live open (en dus terug te kijken:)) en mijn schoonzusje riep JAAAA ZWANGER! Super leuk en een mooie herinnering die je terug kan kijken+ doorsturen als je het straks de rest wilt vertellen.

6 jaar geleden
Ik vind het lastig of we nou moeten wachten met vertellen aan de directe familie tot de eerste echo. Helaas is die pas eind april als ik 10 weken ben. Maar als we het eerder vertellen gaan we bij mijn broers en schoonzussen langs en dan vragen we of ze voor het raam willen gaan staan. We laten dan een letter ballon zien met het woord baby en een rompertje waar ik ‘november baby 2020’ op heb geschreven 🙂
6 jaar geleden
Wij hebben voor onze ouders een logeerkoffertje gemaakt met gedichtje en ra ...
De kraskaarten trouwens zonder echte hint vooraf.. Er stond bij ons boven tegoedbon voor de winkel.... En dan hadden we daar oom en tante opgeschreven, hippekaartjes.nl hadden wij ze vandaan..
6 jaar geleden
Ik heb enveloppen gemaakt voor mijn familie met wat lekkers, een kaartje en een foto in stukjes die ze in elkaar mogen gaan puzzelen. als ze de puzzel omdraaien staat er bij een zusje of ze peettante wil worden en bij de rest ook dat we ze missen en liever persoonlijk hadden verteld maar toch goed nieuws in een gekke tijd willen brengen.

6 jaar geleden
ik heb het mn moeder vertelt via bellen. mijn oma zei uit het niets toen ik mijn dagelijkse telefoontje deed "dien doe je voorzichtig? want laatste keer dat je bij me was (toen het nog mocht) zag ik aan je dat je zwanger bent"
mijn schoonmoeder willen we het vertellen na de echo. dmv een echofoto doorsturen via app. en dit ga ik ook doen bij mn broer. eerst stuur ik een tekst iets in trant van "Van grote broer die een voorbeeld was naar oom die een voorbeeld word"
6 jaar geleden
Wij gaan het waarschijnlijk met Pasen vertellen aan de familie, ben dan net 9 weken. M'n vriend is dan ook jarig, dus we hebben bedacht om bij iedereen persoonlijk wat lekkers te komen brengen (omdat zijn verjaardag niet gevierd kan worden dit jaar). En dan in het doosje bv. cupcakes met roze en blauwe muisjes. Ben benieuwd hoe ze reageren! 🙈