9 Reacties

3 jaar geleden

Goodmorning, ik heb dit helaas al 37 weken lang elke dag/nacht. Gelukkig zitten we tegen het einde aan van onze zwangerschap. Veel succes met de laatste loodjes

3 jaar geleden

Ik ben ook vaak 's nachts misselijk en zit dan tegen het overgeven aan. Komt bij mij vooral door mijn maag en het brandend maagzuur. Het helpt mij om 's nachts wat hoger te liggen met mijn hoofd. Ligt niet fantastisch, maar voorkomt bij mij wel meer narigheid. Ik hoop dat je er iets aan hebt en anders succes met de laatste loodjes! We zijn er bijna 馃槂

3 jaar geleden

Heb je al Gaviscon geprobeerd? Misschien is het maagzuur waar je systeem zo van overstuur raakt. Ik heb het ook gehad dat ik extreem misselijk werd snachts, maar door die Gaviscon wordt alles wat rustiger.

3 jaar geleden

Een maagbeschermer innemen iedere dag. Mijn maag was altijd onrustig, maar sinds ik elke dag een omeprazol slik is het gewoon weg! Kun je bij de huisarts vragen of gewoon kopen bij de drogist. Krijg je alleen niet vergoed, maar werkt wel heel goed!

3 jaar geleden

Heb je ook een idee of het door maagzuur/onrustige maag komt of juist door honger? Ik heb nu de laatste week dat ik misselijk ben s nachts maar dan van de honger. Heb droge crackers in mn nachtkastje zodat ik s nachts iets kleins kan eten.

3 jaar geleden

Dank voor alle reacties! Ik heb omeprazol in huis maar gebruik het niet meer dagelijks omdat ik geen last meer heb van maagzuur. Het is echt dat ik wakker wordt met plotselinge reflexen om over te geven. Het zou kunnen dat het toch door maagzuur komt zonder dat ik er klachten van heb verder. Ga proberen of het verschil uitmaakt om weer omeprazol te slikken. 馃憤

3 jaar geleden

Ik had het 3 wekenngeleden met mijn vk er over.. misselijk de laatste weken is een veel voorkomende klacht die weer terug komt helaas.

3 jaar geleden

Proberen wat te eten en misschien gaviscon innemen? Ik zou iig even contact hebben met je verloskundige hierover

3 jaar geleden

Vervelende klacht h猫? Ik had dit ook. Eerst last van maagzuur en later werd dat gewoon een reflex om over te geven. Ik heb antagel, gaviscon en omeprazol geprobeerd. Werkte allemaal medium. Wat wel werkte was om altijd wat in mijn maag te hebben. Dus droge crackers/koekjes. Ook heb ik geslapen met het bed wat omhoog, dat hielp enigzins. En een gekke tip die mij hielp was op een fitnessbal zitten voor het slapengaan. Rustig met de bekken heen en weer bewegend. Ik ben nu een week geleden bevallen en heb nergens meer last van. Zo鈥檔 opluchting. Nog eeeeeven volhouden dus voor je!