11 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb afgelopen week enorm veel bloed verlies gehad, een week lang. Maar wel stijgend hcg. Misschien vragen of je over een paar dagen nog een keer mag prikken?
2 jaar geleden
Ik had dit bij mijn eerste kleine. Ik dacht dat ik ongesteld was maar dat bleek achteraf innestelingsbloeding. Wel veel bruin bloed en 5 dagen misschien.
2 jaar geleden
Reactie op Daneenee
Moet volgende week vrijdag terug om te prikken en echo inderdaad.
Maar dan ...
6dagen enorm bloedverlies. Erger dan na mijn bevalling.
2 jaar geleden
Reactie op esther1234-24
Ik had dit bij mijn eerste kleine. Ik dacht dat ik ongesteld was maar dat b ...
Ja ik ben er per ongeluk achtergekomen, want was 22 aug ongesteld geworden en 1 september kreeg ik het bruine bloed echt minimaal druppels. Daarna wat roder en nu weer echt alleen bruinig maar wel al bijna een week 😅 dacht 2x ongesteld te zijn in 2 weken tijd
2 jaar geleden
Reactie op Marj0lein88
6dagen enorm bloedverlies. Erger dan na mijn bevalling.
Ja bij mij is het druppeltjes gewijs. Ben zo benieuwd volgende week. Ben in staat een hcg test te doen, zondag dan ben ik een week geleden in het ziekenhuis geweest. Als die gedaald is onder de 25 dan is het toch ergens afgekomen
2 jaar geleden
Ik ben er nu helaas ook bekend mee...maar bij mij was het gewoon hetzelfde als een menstruatie. Dit was op 24 augustus. Ik dacht die dag goh, ik ben veel te vroeg ongesteld, zou dit een innestelingsbloeding zijn? Maar hij hield zo lang aan dat ik dacht: "Nee, gewoon een korte cyclus deze keer."
Afgelopen maandag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Was ik inderdaad zwanger en was het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Daarbij is mijn eileider geknapt en had ik een inwendige bloeding waarbij ik ongeveer anderhalve liter bloed ben verloren.
Die bloeding van 24 augustus was toch een innestelingsbloeding geweest.
2 jaar geleden
Reactie op Voldemort
Ik ben er nu helaas ook bekend mee...maar bij mij was het gewoon hetzelfde ...
Hee, sorry lees je berichtje nu pas. Jeetje wat heftig zeg.
Hopelijk herstel je snel en heb je niet te veel compli voor de toekomst ❤️
Het viel mij ook op de 22ste dat ik normaal nog 3 dagen had gemoeten voor mijn oude cyclus voor Kane en nog 8 op gemiddelde van de afgelopen 22 maanden
2 jaar geleden
Reactie op Daneenee
Hee, sorry lees je berichtje nu pas. Jeetje wat heftig zeg.
Hopelijk herst ...
Geeft niet, hoef je geen sorry voor te zeggen.
Nee helaas was dit voor mij het eindstation. Ik heb voor Vicky een miskraam gehad, na Vicky 2 miskramen en nu dit. Het is op. Ik trek het niet meer.
Ik probeer nu te accepteren dat ons gezinnetje uit 3 personen bestaat. Dat neemt de wens niet weg....