15 Reacties

2 jaar geleden

Hier nog een foto van z'n handje

2 jaar geleden

Allergische reactie?

2 jaar geleden

Ik dacht eerst ook waterpokken? Maar de dokter denk geen waterpokken..

2 jaar geleden

Hand voet en mond ziekte ofzo?

2 jaar geleden

5de of 6de kinderziekte?

2 jaar geleden

Het lijkt op hand mond voet ziekte..

2 jaar geleden

Ik vind het ook lijken op hand voet mond ziekte

2 jaar geleden

Lijkt inderdaad op hand voet mond ziekte. Heel vervelend, maar daar kun je verder niks aan doen

2 jaar geleden

Hmm oke.. nu ga ik er ook wel aan denken dat het dat kan zijn, het heerst ook op de opvang, wat kan je eraan doen om het wat te verzachten? Een zemelenbad of iets verkoelend?

2 jaar geleden

Ik heb zelf de hand voet mond ziekte gehad toen ik nog op het kinderdagverblijf werkte. Dit lijkt daar inderdaad heel erg op. Ik had zelf niet heel veel last van de plekjes , wel voelde ik mij niet heel erg lekker en had ook koorts. Heb zelf vooral paracetamol geslikt. Hopelijk is het snel weer over!

2 jaar geleden

We zijn vanavond bij de huisartsen post geweest en ze heeft hem helemaal onderzocht, en ze twijfelen tussen waterpokken of krentenbaard.. omdat hij het alleen in het gezicht heeft, beetje in de nek en 1 bultje op zn hand. Maar sommige zijn blaasjes en sommige zijn heel schraal, nu moeten we het even in de gaten houden of het verder verspreid of niet en of er meer blaasjes komen of niet.. hij heeft wel een antibiotica zalf gekregen

2 jaar geleden

Ahh dikke kus voor Levi! Hoop dat het snel over gaat. Helaas geen tips voor je!

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Ahh dikke kus voor Levi! Hoop dat het snel over gaat. Helaas geen tips voor ...
Dankjewel! Gisteren nog bij de huisarts post geweest en hij heeft een antibiotica kuur gehad voor 7 dagen, hopelijk knapt hij snel op🍀

2 jaar geleden

hand mond voet ziekte en krentenbaard heerst nu heel erg, werk op verschillenden kinderdagverblijven en overal kom ik het tegen. Ze worden allebei met dezelfde zalf behandeld dus hopelijk zie je snel resultaat