14 Reacties

3 jaar geleden

Je kunt ook een extra matras erop leggen. Wij hebben een zwaar boxspring dat heel lastig op te hogen is. Dus leggen we een extra matras op t bed.

3 jaar geleden

Reactie op Flup12

Je kunt ook een extra matras erop leggen. Wij hebben een zwaar boxspring da ...
En dan een 1 persoons voor jou alleen of 2 persoons?

3 jaar geleden

Ik ga er een extra matras opleggen. In overleg met de kraamhulp al omdat het niet de gewenste hoogte gaat worden.

3 jaar geleden

Reactie op Lynnm

En dan een 1 persoons voor jou alleen of 2 persoons?
Je kunt het allebei doen wat je fijner vind. Wij hebben nog een topper matras erop liggen dus voor ons is het handiger om een 2-persoons matras er boven op te leggen. Deze konden wij toevallig ook lenen van mijn schoonouders. Maar als je een gewoon bed hebt is een 1-persoons matras ook goed

3 jaar geleden

Wij hebben de voorloper van, volgens mij, de Brimnes en zagen het ook niet zitten om het bed op te tillen. Bang dat het bed dat niet zou overleven. Wij lossen het op door twee matrassen onder ons eigen matras te leggen en een oude matrastopper erbovenop. Zo komen we ook op die 80 cm uit en is, met ook een molton nog, ons eigen matras gelijk goed beschermd. Marktplaats heeft veel gratis en goedkope opties hierin.

3 jaar geleden

Reactie op Spruitopkomst

Wij hebben de voorloper van, volgens mij, de Brimnes en zagen het ook niet ...
Thx! Ja dacht ook van ga geen nieuw matras voor die 7 dagen kopen.

3 jaar geleden

Hier ook een malm, maar zonder lades (zitten die aan het bed vast?), wel met de nachtkastjes aan het bed vast. Volgens de kraamzorg moest het kunnen met 10 klossen (5 aan het hoofdeind, 3 voeteneind en 2 onder de balk), hebben dat dus besteld en we gaan het zien 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Wij leggen ook een extra matras op onze boxspring. met bakken onder onze bed is deze dus ook niet verder op te hogen, bed is al 70cm hoog dus hoef ook niet zoveel hoger gelukkig!

3 jaar geleden

Reactie op Spruitopkomst

Wij hebben de voorloper van, volgens mij, de Brimnes en zagen het ook niet ...
Wij hebben inderdaad ook de Brimnes. Mijn vriend gaat zelf iets bouwen waardoor hij hoger staat. Ons matras staat al op de hoogste stand, 14 cm is best veel

3 jaar geleden

Wij hebben ook een malm met lades aan de onderkant. Hebben toch de klossen besteld en gaan even kijken of ze er onder passen. Vraag me ook wel af hoe stabiel het bed dan nog staat.. Anders eventueel toch met een extra matras 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Audrey14

Wij hebben ook een malm met lades aan de onderkant. Hebben toch de klossen ...
Ze passen er sowieso onder. Maar wij denken dat t dan echt niet meer stevig is. Iemand die ik ken gaat bierkratjes bij dit bed gebruiken. Raadde de kraamzorg aan.

3 jaar geleden

Ik heb ook een malm bed. Ik heb de hoogste klossen van medipoint besteld en 3 bij het hoofdeind en 3 bij het voeteneind. Werkt bij ons prima, maar we wegen allebei niet veel..

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde bed en ik ga het ook niet verhogen...dan gaat het hele bed kapot. Ik krijg ook een bevalling in het ziekenhuis dus voor de bevalling hoef ik het niet te doen... bed verschonen en opmaken doet mn man wel..

3 jaar geleden

Wij hebben dit malm bed. Daar pasten de klossen die we kregen niet onder. We hebben het toen en ook straks weer opgelost met 6 bierkratten.