13 Reacties

4 jaar geleden

Dit is van gisteren

4 jaar geleden

Ik heb dit ook! Ik denk dat het vocht is wat we vasthouden ik ben precies 8 weken nu, ik ben ook enorm ineens..

4 jaar geleden

Alles is aan het oprekken, zo ook je darmen.. niets om je zorgen over te maken.. blaast even op en zakt later weer weg. Ik had dit ook en nu bijna weer weg

4 jaar geleden

Reactie op Linafarah

Ik heb dit ook! Ik denk dat het vocht is wat we vasthouden ik ben precies 8 ...
En kan er iets aangedaan worden? Bij vorige zwangerschap was ik hier 37 weken :(

4 jaar geleden

Heb ik ook bij vlagen. Je darmen zetten op. Je lichaam moet wennen aan de zwangerschap. Ik ga er vanuit dat het tijdelijk is hoor.

4 jaar geleden

Schrok ervan🙈. Sorry. Maar je bent zo heerlijk slank op de eerste foto. Hoop dat het snel afzakt Mijn buik ziet er altijd zo uit zo opgezwollen. Smorgens valt het mee maar zodra ik wat drink of eet blaast hij op. En nu nog meer😩

4 jaar geleden

Geen tweeling?

4 jaar geleden

Reactie op Mamvon3

Geen tweeling?
vanishing twin. Vorige week eentje verloren

4 jaar geleden

Ik wou zeggen zie niks tot ik naar beneden scrolde 😂 ik denk dat je erbij neer moet leggen en het alleen maar erger word het staat je wel goed ☺️

4 jaar geleden

Reactie op leylacay

Ik wou zeggen zie niks tot ik naar beneden scrolde 😂 ik denk dat je erbij ...
Oei oei oei

4 jaar geleden

Ik heb ook een enorme opgezette buik. 8 weken nu. Echo was ok. Denk gewoon darmen die de weg kwijt zijn 🤔

4 jaar geleden

Bij twijfel altijd de dokter/verloskundige bellen. Maar dat in het begin de darmen (enorm) uitzetten, dat komt vaak voor. Ik leek bij 6 weken al 25 weken zwanger. Nu een paar weken later, is het een stuk minder.