49 Reacties

4 jaar geleden

Hi! Ohh ik herken dit, ik blijf ook maar eten.... door de honger maar ook om dat misselijke gevoel weg te krijgen!

4 jaar geleden

Ik heb ook heel veel honger en als ik niet eet word ik misselijk. Soms grijp ik ook wel eens naar 'slecht' eten. Suikers of chips.. Vind het ook erg moeilijk om dan gezond te eten.. Ik ben nu 9 weken..

4 jaar geleden

Ik heb dat ook altijd vanaf week 7! En nu weer! Ik probeer dan ook echt iets gezonds en stevigs te eten, zodat ik niet ga snoepen haha

4 jaar geleden

The same here.. van zodra myne mond stil staat, komt de misselijkheid weer op 🙄 tasje warme melk kan ook wel helpen, heb ik al gemerkt

4 jaar geleden

Ik heb het ook. Ik probeer ook op te letten wat ik eet. Maar lijkt wel alsof ik niks gegeten heb als ik net twee boterhammen op heb😂

4 jaar geleden

Ik herken dit ook! Alleen gelukkig nog niet in extreme mate. Ik zeg dan tegen m’n vriend “Baby heeft hongerrrrrrr!” 😂 Ik eet ietsjes meer rijstwafels. Misschien dat proberen? Het is licht en vult ook.

4 jaar geleden

Pfff ik heb juist een afkeer van eten. Kan het niet zien ruiken of luchten. Honger maar totaal nergens zin in. En na 3 happen helemaal klaar en bom vol gevoel

4 jaar geleden

Ja herkenbaar, had dit bij 2 vorige zwangerschappen ook. Ben nu 6 weken zwanger, heb het nog niet heel extreem nu..Komt vast nog🙈 Het hielp mij om wat vaker te eten en dan niet hele grote hoeveelheden maar om het war meer de verdelen over de dag en dan om de 2 uur wat eten..

4 jaar geleden

Ik heb het ook extreme honger en zelfs misselijk als ik niet eet. Wil alleeen maar eten!!!! Ik heb wat gezonde noten gekocht: cashewnoten gezouten en pinda's ongezouten en die door elkaar gemixt. Een klein bakje nootjes als tussendoortje helpt mij echt heel goed tegen de misselijkheid en neemt hongergevoel weg🤣

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje2

Ik heb het ook. Ik probeer ook op te letten wat ik eet. Maar lijkt wel also ...
Haha precies dit.. dan kan ik nog 2 boterhammen erbij eten+ fruit+ pinda's etc.. 😩 voordat ik vol ben moet ik echt super veel eten! Het Lijkt alsof mijn maag groter is geworden.

4 jaar geleden

Reactie op Bikene

Haha precies dit.. dan kan ik nog 2 boterhammen erbij eten+ fruit+ pinda's ...
Zo voel ik me ook. En savonds krijg ik amper iets weg.

4 jaar geleden

Haha same! Maar ik eet nu elke keer als ik honger heb, maar dan wel maar 1 cracker of iets kleins (buiten de maaltijden), dat het gevoel weg ebt.. want anders wordt het inderdaad wel een gekke boel haha..

4 jaar geleden

Hier ook last van, extreme trek dat ik bijna omval terwijl ik 2 uur geleden al flink bord heb leeg gegeten. Snacht's heb ik hier ook last van. Ik weet ook niet wat ik te eten moet het is echt of ik heel de dag onverzadigd gevoel heb. 8 weken zwanger!!

4 jaar geleden

Ik heb ook veel honger pfff

4 jaar geleden

Ah haha zo herkenbaar! Ik ben nu 8+1 en word snachts wakker van de honger. Wel alleen trek ik zout, vet en suiker, afkeer voor de rest, niet zo handig. Probeer veel fruit te eten en ipv zak chips, bakje chips ;)

4 jaar geleden

Ik zat gisternacht te mijmeren.... Over hoeveel zin ik had in patat met mayo en uitjes😅

4 jaar geleden

Same here

4 jaar geleden

Dan heeft me vriend heel lief boodschappen gehaald (Die we samen hadden opgeschreven) en tijdens het koken haal ik mn neus er voor op. Lastig dat ik wel honger heb, maar ook wel last minute heel selectief kan zijn 🤨 zo hadden we heerlijk thais gekookt en had ik meer zin in wraps. En na het thais gegeten te hebben met toevoeging van handje noten savonds geen trek. Maar snachts in bed wel weer rond 3u.

4 jaar geleden

Nou echt waar! Hier begon het met extreme honger en bij het eten het idee alsof ik maar een kwart op kon. Dat heeft zich inmiddels uitgebreid naar extreme honger en wel normaal eten. Met normaal bedoel ik normale porties 🤭 want de frequentie is minder normaal. Zo begin ik standaard nu om 17:00 al te zeuren over koken terwijl we altijd pas om 19:00 eten normaal.

4 jaar geleden

Hier nog een! De verloskundige adviseerde me om voor het slapen gaan een cracker met kaas te eten of een schaaltje yoghurt met müsli, zodat je niet midden in de nacht wakker wordt van de trek! Dit werkt bij mij super goed. Voor de rest eet ik overdag fruit , biscuit of neem glas water bij erge trek