49 Reacties

vor 4 Jahren

Ik herken dit ook! 'S morgens eten is wel lastiger, dan ben ik vaak misselijk (eet wel hoor). Maar de rest vd dag veel meer honger dan normaal. Ook veel zin in slechte dingen :-(. Probeer wel vaak fruit te eten. Yoghurt vind ik ineens helemaal niet lekker meer. Vannacht spande de kroon. Werd om 2 uur wakker met mega honger... toen uiteindelijk toch maar even 2 kiwis gegeten :'-) Hoop niet dat dat vaker gebeurd!

vor 4 Jahren

Thank God im not the only one 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀

vor 4 Jahren

Haha hier nog een. 7+1 weken.. Vooral ochtend en middag. Ik probeer het wel gezond te houden. als het eenmaal in m'n hoofd zit, dan moet ik het ook eten..Meestal in de avond heel misselijk en erge krampen en geen honger meer.

vor 4 Jahren

Wow ik ook馃檲, ik had trek in een colaatje gister. Ik nam 1 slok en proefde letterlijk kaneel poeder馃槱馃ぎ. Ik heb trek in chips de hele dag door馃槺. Gelukkig houden ze me hier tegen haha!

vor 4 Jahren

Ik ook zoveel honger, ben al 2 kilo aangekomen in de eerste 6 weken. Lijkt me niet goed haha. Ik doe mn best maar het beheerstgewoob mijn gedachtes hahaha

vor 4 Jahren

Same here, ik eet alles wat los en vast zit. Voel me soms zelfs schuldig dat ik ook eens wat gezond moet eten voor de kleine. Ik durf me niet te wegen ook 馃槀馃檲

vor 4 Jahren

Ik herken me in de ochtend misselijkheid..maar gedurende dag heerlijk eten!. Broodjes gesmoltemn kaas appels musli patat pinda mayo stoof en mexicano chocola bananen plakjes kaas bessen en peren. Heerlijk snacht om half 1 nog twee bamidoep met gekookt ei en gebakken uitjes. Laat maar dookomennnn

vor 4 Jahren

En een mokkaschnit als t ff kan. Wel in twee dagen hoor hahaha

vor 4 Jahren

Pfff ik heb juist een afkeer van eten. Kan het niet zien ruiken of luchten. ...
Dit heb ik ook steeds meer.. ik heb een zeurend misselijk gevoel en wil eigenlijk niets eten. Wel meer dorst.. ik ben nu 6+1 weken zwanger.

vor 4 Jahren

Ik herken me in de ochtend misselijkheid..maar gedurende dag heerlijk eten! ...
Haha zooo herkenbaar. Alles door elkaar ook, niks is te gek. 馃馃ク馃馃崒馃尛馃崐馃崝馃馃オ馃馃崓

vor 4 Jahren

Jaaaaa hier ook! Kaasbroodjes ben ik ineens gek op met oliehoorn curry. Ijsjes chips alles wat niet gezond is 馃槴馃ぃ

vor 4 Jahren

Jaa heb ik ook gehad! Ben nu 8 weken en wel van het honger gevoel af.. alleen heb ik nu veel zin in vlees (normaal nooit) en vette dingen. Ik probeer mij in te houden! Succes allemaal馃榿

vor 4 Jahren

Hier de hele dag door misselijk! Kan vooral geen avond eten zien of ruiken echt vreselijk.. iemand daar tips voor? ben bijna 8 weken.

vor 4 Jahren

Pfff ik heb juist een afkeer van eten. Kan het niet zien ruiken of luchten. ...
Ik heb sinds gisteren dat ik me overdag zo aan het verheugen ben op het avondeten. Als we dan eenmaal aan het eten zijn voelt het alsof ik na 3 happen echt bom en bomvol zit!! Overdag eet ik ook nog niet super veel, pas als ik wat misselijk wordt of een rommelende maag heb. Heel irritant

vor 4 Jahren

Reactie op Deems1991

Ik heb sinds gisteren dat ik me overdag zo aan het verheugen ben op het avo ...
Ik heb precies hetzelfde

vor 4 Jahren

Hahah herkenbaar 馃榿

vor 4 Jahren

Hier ook constant zin in eten, ondanks een misselijk gevoel. Ik probeer er zo min mogelijk gehoor aan te geven en te kiezen voor meer fruit en andere gezonde opties. Niet dat dat altijd lukt 馃

vor 4 Jahren

Reactie op evelien18x

Jaaaaa hier ook! Kaasbroodjes ben ik ineens gek op met oliehoorn curry. Ijs ...
Zal het met de naam te maken hebben? Haha ik heb precies hetzelfde.. Groetjes Evelien 馃槀馃尮

vor 4 Jahren

Reactie op chantalll-24

Hier de hele dag door misselijk! Kan vooral geen avond eten zien of ruiken ...
Ik ook zelfde heb totaal geen eetlust bijna alles wat ik eet gaat eruit

vor 4 Jahren

Ik heb totaal geen eetlust man. Alles dat ik eet komt weer eruit. Voel me de hele dag misselijk馃槱馃槱