49 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op chantalll-24

Hier de hele dag door misselijk! Kan vooral geen avond eten zien of ruiken ...
Hier exact hetzelfde! Ben vandaag 9 weken.

4 jaar geleden

Ik heb ook hele dag honger, vandaag nog een bord rijst op gevuld met groenten en vlees en bleef honger hebben.. hopelijk alleen de eerste drie maanden zo.. ik probeer wel op mijn eten te letten, dus niet teveel suiker/chocolade etc.. en als ik koolhydraten eet ook niet teveel..

4 jaar geleden

Ik heb dit serieus nog niet zo gehad, maar net 2 crackers gepakt omdat ik zo'n zin had in iets.... Gek is dat he

4 jaar geleden

Met avond eten had ik honger! En na 3 happen genoeg gehad. Net nog guilty food op: kant en klare pannenkoek met gesmolten kaas en stroop 🙈

4 jaar geleden

Reactie op MommyMonroe

Zal het met de naam te maken hebben? Haha ik heb precies hetzelfde.. Groet ...
Hahah geniaal! Hoever ben je ? Wel leuk een naamgenootje die ook zwanger is! Heb je nog meer dingen waarvan je zegt jaaaaa dit moet ik hebben ? 🤣

4 jaar geleden

Ik ben bijna 9 weken en kan / moet ook de hele dag door eten, anders word ik misselijk en als ik “te laat” ben met eten, blijf ik de hele dag door misselijk. Avondeten gaat er ook steeds vroeger in 😂😂😂 probeer wel zo gezond mogelijk te eten wil niet weer 22 kilo aankomen net als bij de 1ste 😱

4 jaar geleden

hier gaat t heel de dag goed, maar eind van de dag tegen 4 uur krijg ik trek in van alles dan vreet ik alles wat ik kan vinden 😓 niet best en wil t ook beperken maar als er een verse gebakken appel cake in de koelkast staat hoor ik hem roepen en elke x moet ik toch een stukje

4 jaar geleden

Oeh.... Ja... vanmorgen 2x ontbeten.... 1x ontbijtkoek en de 1e was brintapap een een sinaasappel.... s middags 2 boterhammen met ei, nog een banaan.... 2 uur later weer warme maaltijd nu weer zin in vanille ijs met slagroom....😇🤣 Zo gaat het sinds deze week dagelijks....