45 Reacties

6 jaar geleden

Hoe veel weken ben je al? Buik begint meestal ook pas bij 3/4 maanden echt te groeien maar je kindje doet al vanalles! Neem eens een kijkje op de app zwangerschap+ daar vind je vanalles

6 jaar geleden

Ik heb hetzelfde.. ben benieuwd of anderen dit ook ervaren

6 jaar geleden

Ik voel ook niks, maar had ik met me eerste ook ❤️

6 jaar geleden

Voel me precies het zelfde. Eigenlijk nu pas paar kwaaltjes maar niet de misselijkheid of afweer van voedsel. Mijn verloskundige zei dat ik er maar moest van genieten dat ik er zo weinig had! En me alleen maar zorgen moest maken als ik bloed ging verliezen

6 jaar geleden

ik heb alleen zere tepels meer niet

6 jaar geleden

Reactie op lisa van hees

Hoe veel weken ben je al? Buik begint meestal ook pas bij 3/4 maanden echt ...
Ik ben nu 6+1. Maar ook van binnen voel ik niks. Eerst had ik nog wel wat krampjes etc. Nou voel ik gewoon niks. Ja die app heb ik ook al.

6 jaar geleden

Ik heb me ook heel eventjes niet zwanger gevoeld (in week 6), maar de misselijkheid kwam na een dag of drie weer volop terug😅 en ik voel me weer vermoeid maar veel minder dan gedurende de eerste paar weken.

6 jaar geleden

Reactie op Aniiiiiiiii

Ik ben nu 6+1. Maar ook van binnen voel ik niks. Eerst had ik nog wel wat k ...
Ja ik ben ook pas 7 weekjes zwanger van mn eerste, ik heb wel echt veel last van misselijkheid zere tepels en borsten, geuren die niet fijn meer zijn. Dus ik zou er echt van genieten dat je nog zo weinig voelt. Lekker die app bij houden en kijken wat de ontwikkelingen per week zijn. Je eerste echo afwachten en dan even kijken hoe je je voelt! X

6 jaar geleden

Hoever ben je? Ik ben rond 7 weken, op sommige dagen vermoeid.. En andere dagen lijkt het alsof er niets aan de hand is. Het kan dus goed zijn dat je nog niets voelt vooral vooraan in de zwangerschap, als je hcg nog niet zo sterk is. Naarmate de weken vorderen, groeien vaak ook de klachten om vervolgens ook weer af te nemen. Geniet er maar lekker van. Als je je echt zorgen maakt kun je altijd een extra test doen.. Maar zou gewoon chillen, mss ben je een van de weinige met weinig kwaaltjes, heerlijk toch!

6 jaar geleden

Hoever ben je? Ik ben rond 7 weken, op sommige dagen vermoeid.. En andere d ...
6+1 ben ik nu

6 jaar geleden

Ik had het ook. Ben nu 7 +3... de eerste weken voelde ik niks. Ook niet gek natuurlijk, het hoeft allemaal niet. Beetje vertrouwen op je lichaam! Geen bloed en erge buikkrampen = goed! Achteraf als ik het me nu bedenk had ik toch wat mini symptomen: veel boeren, scheetjes laten (veel lucht in de darmen), soms wat moe, kleine Krampjes, goed reukvermogen, kattig reageren, pukkels in het gezicht, veel afscheiding... misschien kom je toch achter wat symptomen ;-)

6 jaar geleden

Bij mij was er tot de 6 weken ook niks aan de hand. En toen ontplofte het ineens in allerlei kwaaltjes. 😅 misschien komen ze nog, en zo niet, is ook niet heel erg... beter dan de hele dag door misselijk zijn bijvoorbeeld. 😉

6 jaar geleden

Ik werd ook onzeker omdat ik me niet meteen anders voelde. Maar ben nu 7+2 en moe, misselijk en buikpijn 😟

6 jaar geleden

Hela ! Ik ben acht wegen en voel ook helemaal niks! Het is ook m’n eerste zwangerschap. Woensdag eerste echo! Ik snap uw onzekerheid volledig !!!

6 jaar geleden

Ik ben zelf ook niet echt misselijk ben. U 9+1. Maar wel gevoelige borsten (me vriend moet voorzichtig doen hahahaha) maar heb wel echt een opgeblazen buik en zie er wel zwanger uit (vind ik)

6 jaar geleden

Hey.. niet ongerust zijn. Ik was dat trouwens ook, dus snap het zeker! Wij zijn na een lang traject nu 7 weken zwanger zonder symptomen. Vandaag eerste echo gehad en alles is gewoon goed. Dat je geen symptomen hebt zegt dus niks! Succes!

6 jaar geleden

Ik ervaar wel symptomen zoals buikpijn, gevoelige borsten en me opgezet voelen. Gekke is dat het kwartje nog steeds niet gevallen is en ik vanuit mijn diepste ik og steeds niet denk/weet/voel: ik word moeder, ik ben zwanger, baby in mijn buik, enzzz. Ik heb er nog helemaal geen gevoel bij. Zo gek! Ik ben nu 5.1

6 jaar geleden

Heb precies het zelfde ‘ voel me niet zwanger en heb geen kwaaltjes ‘ mag daarom volgende week een extra echo om te kijken of alles goed zit van binnen 🙈 zou eigenlijk mijn termijn echo(eerste echo) pas 28 april krijgen ‘ anders bellen dan denken ze misschien wel met je mee x

6 jaar geleden

Ik had tot 7 weken ook bijna geen kwaaltjes. Had precies hetzelfde gevoel. Ben ik wel zwanger? Ik ben nu 7+6. Ben nu misselijk geen zin in eten moe. Het kan dus nog komen. Geniet ervan zo lang het duurt😃.

6 jaar geleden

Ik ervaar wel symptomen zoals buikpijn, gevoelige borsten en me opgezet voe ...
Herkenbaar. Denk denk dat het voor mij misschien ook beetje zelfbescherming is omdat het nog zo pril is (iets meer dam 5 weken).