18 Reacties

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Zeker moe en emoties. Hoeveel weken ben je?

4 jaar geleden

Ik ken het. Was heel misselijk, maar dat is net een weekje voorbij. Gelukkig maar 1 keer overgegeven. De honger is enorm en om niet al te ongezond te eten pak ik op zo’n moment een appel of peer. Emoties zitten bij mij ook heel hoog, maar een goede komedie film en alles is weer vergeten. Succes bij de echo en er is vast niks om je zorgen over te maken. Geniet ervan zelfs de vervelende kwaaltjes er groeit een wondertje onder jouw hart ❤️

4 jaar geleden

herkenbaar... zo moe, lusteloos en misselijk. ben niet de leukste vrouw en mama van mijn peuter nu. en de echo heb ik pas als ik 11 weken ben, midden april..

4 jaar geleden

Reactie op nienke86-24

herkenbaar... zo moe, lusteloos en misselijk. ben niet de leukste vrouw en ...
O wat verschrikkel met 11 weken pas 😩😩.. Ja hier ook een peuter rond lopen, vind het echt rete zwaar.. je kan je gewoon niet even terugtrekken

4 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Heel herkenbaar. Zeker moe en emoties. Hoeveel weken ben je?
Ja dat is nog een verrassing.. tussen de 7 en de 9 weken 😅 hele rare cyclus.. 13 jan laatste cyclus begonnen.. Maar pas 1 maart positief getest.. met een hele lichte streep, 3 maart gaf de clearbleu 1 tot 2 weken zwanger aan. Dus denk zelf 7+3 ofzo

4 jaar geleden

Reactie op Theresax

Ik ken het. Was heel misselijk, maar dat is net een weekje voorbij. Gelukki ...
Jaa gelukkig ben ik niet de enigste, dat geeft me al een hart verwarmend gevoel ❣

4 jaar geleden

Same✌ nog 4 weken en dan op de 12 weken. Kan niet wachten!

4 jaar geleden

Check! Eerste dag met symptomen en gelijk gaan we vol gas. Bah. 🤢😅

4 jaar geleden

Ik nu ruim 8 weken en voel me echt beroerd. Vandaag al met mn vriend over gehad dat ik t echt niet leuk vind nu maar alles voor t eind resultaat over heb. Wel een klein voordeel dat we nu binnen moeten blijven, kun je lekker rustig aan doen.

4 jaar geleden

Reactie op Suuzzerd

Ja dat is nog een verrassing.. tussen de 7 en de 9 weken 😅 hele rare cyclu ...
Ohhh spannend dan !!! Ik ben pas 4+5. Ben benieuwd hoe het gaat worden als ik verder ben, maar ik neem alles voor lief 🥰 veel succes en plezier morgen bij de echo 🍀

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, totaal geen energie. Wordt er gek van, ben niet vooruit te branden..

4 jaar geleden

Same here. Ben super lamlendig 😒 Gelukkig niet misselijk geweest. Sterkte ermee 😄

4 jaar geleden

Same here, kapot moe en kotsmisselijk. Begint bij mij in de middag en avond is erg. Sinds eergisteren zetpillen van de huisarts, dat dempt het wel (de eerste dag nog niet maar vandaag echt beter gelukkig) 🙏🏼

4 jaar geleden

Reactie op Alex123

Same here, kapot moe en kotsmisselijk. Begint bij mij in de middag en avond ...
Goed om te horen dat die pillen werken! Hier met 6wk ook ellendig, ik kan mijn bed niet uit zonder overgeven. 😢

4 jaar geleden

Ik heb nu al 8 weken en voel me moe viese smaak in mijn mond , misselijk, maag zuur en vol gasen, ik kan alleen fruit en noedels eten 😭 wie nog meer ? En wat doen ? X

4 jaar geleden

Ik ook, ik zeg net tegen m'n vriend dat de baby een parasiet is. In plaats van mijn vet (dan zou 't nog ergens oké zijn) zuigt ie al mijn energie op. Ik heb van 11 tot 2 geslapen en lig nu weer op de bank. Hoop toch wel echt dat het beter wordt straks, kan het me van mijn eerste niet meer goed herinneren.

4 jaar geleden

Hier ook. Ik voel me verschrikkelijk maar wil niet klagen. Buikpijn misselijk en vooral futloos. Alles is nu strijd. Ik wou dat dit over was...eten lukt amper.

4 jaar geleden

Hier ook, 8 weken en ik geef dag en nacht over ben bijna 5 kilo kwijt in een anderhalve week. Ondanks dat ik het niet binnen hoe probeer ik te eten, verschilt per dag wat en hoeveel ik kan eten. Wordt er gek van.. maar goed alles voor het eindresultaat😍👶🏼