14 Reacties

4 jaar geleden
Ja, want moet de hond uitlaten. Baby merkt toch niks van de regen met regenhoes over de wagen 😀

4 jaar geleden
Ik ga ook iedere dag even naar buiten, behalve als het regent 😅ga mezelf echt niet nat laten regen voor de lol met het gevolg dat ik verkouden word en extra beperkt word 😬

4 jaar geleden
Helaas durf ik nu überhaupt niet naar buiten, omdat de kleine is afgevallen en alle energie nodig heeft om aan te komen. Maar normaal zou ik het gewoon gedaan hebben. Ze vind het heerlijk om in de wandelwagen te slapen. Valt bijna direct in slaap en is altijd direct rustig.. Ik zeg wandel er gewoon lekker op los 😊

4 jaar geleden
Met regen sla ik over. Ik loop meestal met de draagzak. Heb al wel is gehad dat ik dan met de paraplu liep en het zo hard waaide die omsloeg. 🤣

4 jaar geleden
Jahoor, er moet soms ook gewoon boodschappen gedaan worden en de hond moet ook uit. De spruit slaapt heerlijk met dat getik op de kap

4 jaar geleden
Wij hebben een overkapping...eigenlijk de mancave van mn man.
Maar we wandelen van de voorkant van het huis he-le-maal (superver, want we moeten ook door de woonkamer en de keuken 😂) naar de achterkant en dan leggen we dr op de bank en doen we de terrasheater aan.

4 jaar geleden
Ik ga ook iedere dag even naar buiten, behalve als het regent 😅ga mezelf e ...
Precies dit, lekker dagje binnen chillen!

4 jaar geleden
Ja ik ga absoluut ook naar buiten met de regen. De kinderwagen is bij mij in ieder geval zo ontworpen dat je niet perse de regenhoes nodig hebt. Meestal laat ik m dan ook af.