8 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel graag hierbij een hart onder de riem steken! Hopelijk mag je snel weer naar huis. Spannend 😘

5 jaar geleden

Levercirrose? Kan heel erg meevallen, er zijn meerdere stadia en met een gezonde levenstijl met beweging enzo is het als het ware terug te draaien. Mijn vader heeft het ook. Komt goed 🍀

5 jaar geleden

Jeetje vervelend! Geen ervaring mee maar wil je veel succes wensen!

5 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel graag hierbij een hart onder de ...
Dankjewel!❤

5 jaar geleden

Reactie op esther_t

Levercirrose? Kan heel erg meevallen, er zijn meerdere stadia en met een ge ...
Ik weet echt niet is nog niet duidelijk wat het is. Ja ik hoop het 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Hiyou

Jeetje vervelend! Geen ervaring mee maar wil je veel succes wensen!
Dankjewel❤

5 jaar geleden

Ik heb leververvetting gehad. Werd "per ongeluk" gevonden tijdens bloedonderzoek 2 a 3 jaar geleden. Ontstaat vaak door overgewicht, alcohol en/of drankmisbruik. Vaak is de oorzaak wegnemen de oplossing. Echter Viel ik in geen enkele categorie dus konden ze niet zeggen hoe het kwam. Ben toen wat gaan googlen en kwam erachter dat koolhydraadarm eten kon helpen. Dat toen hele tijd gedaan en mijn waardes werden weer goed. Nu elk half jaar laat ik het meestal checken of ze nog goed zijn. Heb wel eens gelezen dat het ook in de zwangerschap kan ontstaan, volgens mij lost het zich vaak vanzelf op na de zwangerschap. Maar deskundige dokters kunnen je daar vast meer over vertellen ☺

5 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je, Nadiah?