Onze meid wordt nu al een aantal nachten achter elkaar in paniek wakker en heeft dan een half uur tot uur nodig om weer te kunnen slapen na er een paar keer naar toe gegaan te zijn en te zeggen dat er niets aan de hand is. Herkent iemand dit?
Zullen het nachtmerries zijn of is dit iets heel normaals? Wij hebben dus weer gebroken nachten 😅
Ja hier ook! Ik vermoed nachtmerries, ze wil dan vaak ook niet meer alleen zijn dus ik neem der dan maar mee naar ons bed zodat we allemaal verder kunnen slapen.. Gelukkig niet elke nacht hier, maar alsnog slopend.
Hier regelmatig last van nachtangst: https://www.24baby.nl/peuter/slapen/nachtangst/
Heel intensief, ze is dan ook niet troostbaar tot ze weer zelf gekalmeerd is.
Ook ik herken het. Nou is mijn mupke ook niet helemaal topfit. Haar neus zit potdicht en ze heeft 's avonds/'s nachts wat koorts. Dan slaapt ze ook altijd slechter
Wat doen jullie dan? Wij blijven haar terugleggen met haar speentje en knuffels en vertellen dat er niets aan de hand is.
Blijven het maar volhouden, het is nu al een week bezig
Gaat het ooit over vraag je je op zulke momenten af 😅
Hier ook een aantal keer gehad. Ook is ze de laatste 1,5 week erg vroeg wakker (voor haar & ons🤣 doen). Heb zelf het idee dat ze weer een grote ontwikkeling door maakt want elke dag zegt ze nieuwe woorden...
Van nacht 1.5 uur bezig geweest omdat hij zo bang was. Toen hij bij was gekomen heb ik hem met water in bed gelegd en de Nanny methoden gebruikt . Steeds iets langer wachten om hem terug neer te leggen .