9 Reacties

2 jaar geleden

Ja herkenbaar, wij zitten nu ook weer in een periode dat dit bijna iedere avond voorkomt, meestal 2 keer per avond raak.

2 jaar geleden

Ja hier ook! Ik vermoed nachtmerries, ze wil dan vaak ook niet meer alleen zijn dus ik neem der dan maar mee naar ons bed zodat we allemaal verder kunnen slapen.. Gelukkig niet elke nacht hier, maar alsnog slopend.

VRIEND

2 jaar geleden

Hier regelmatig last van nachtangst: https://www.24baby.nl/peuter/slapen/nachtangst/ Heel intensief, ze is dan ook niet troostbaar tot ze weer zelf gekalmeerd is.

2 jaar geleden

Ook ik herken het. Nou is mijn mupke ook niet helemaal topfit. Haar neus zit potdicht en ze heeft 's avonds/'s nachts wat koorts. Dan slaapt ze ook altijd slechter

2 jaar geleden

Wat doen jullie dan? Wij blijven haar terugleggen met haar speentje en knuffels en vertellen dat er niets aan de hand is. Blijven het maar volhouden, het is nu al een week bezig Gaat het ooit over vraag je je op zulke momenten af 😅

2 jaar geleden

Wij zitten nu met een overstuur meisje 😭

2 jaar geleden

Hier ook een aantal keer gehad. Ook is ze de laatste 1,5 week erg vroeg wakker (voor haar & ons🤣 doen). Heb zelf het idee dat ze weer een grote ontwikkeling door maakt want elke dag zegt ze nieuwe woorden...

2 jaar geleden

Vannacht hebben we elk uur gezien, dikke dikke paniek 😭 op dit moment is ze ook al 2u aan het huilen. DRAMAAA 😑

2 jaar geleden

Van nacht 1.5 uur bezig geweest omdat hij zo bang was. Toen hij bij was gekomen heb ik hem met water in bed gelegd en de Nanny methoden gebruikt . Steeds iets langer wachten om hem terug neer te leggen .