16 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook heel druk met optrekken, lopen langs meubels en bijv van de bank naar de tafel overstappen. Tot nu toe 1 woordje en dat is mama😜 Wel merk ik dat hij echt een sterke eigen wil heeft. En als iets hem niet zint gaat hij grommen en om zich heen slaan. Vandaag weer een keer los gestaan zelfs. Enorm trots gewoon en word met de dag leuker. Zaterdag trouwens cake smash ben heeel benieuwd

2 jaar geleden

Staan, staan, staan, staan, trekt poes aan staart, staan, staan, en stappen langs de bank en de tafel. Oh en nog meer staan. Zitten is er niet meer bij. Ze zegt papa en eten (eteh) en bah. En als ze je ineens ziet is het heyyyyy😄

2 jaar geleden

Handen er vol aan haha 😂 wil de hele dag lopen langst de tafel. Het echte lopen duurt vast niet lang meer. Kruipen gaat nu kwa snelheid ineens ontzettend snel, dus even niet kijken en ze is foetsie. Woordjes die ze zegt zijn mem En (pepi nana) zegt ze nana dit is namelijk haar favoriete pop.

2 jaar geleden

T'is dat er geen filmpjes geupload kunnen worden. Meer en meer wandelen en klappen! Bijna volledig rond de tafel, als hij echt wilt, kan hij het wel. Woordjes, is het enkel mama (bij het vallen, gericht) aanwijzen deed hij sporadisch en nu veel meer en naar alles. Zwaaien heeft hij nog niet echt door maar wappert wel met zijn handjes. 🤭

2 jaar geleden

Alleen maar staan en kruipen. En woordjes, heit, mem, auto, sok, kutkutkutkutkutkut 🙈 beppe en pake. Als ik vraag waar z'n balletje is dan kruipt ie er naar toe en gaat ie er mee spelen. zelfde met auto.. Zwaait de hele dag door.. Als er muziek is gaat ie lachen en dansen! zo trots wat ie in die 11 maanden heeft geleerd en zo snel dat het gaat!! Ik ben zo verliefd op m'n kleine mannetje!

2 jaar geleden

Sinds twee weken loopt ons mannetje. Dus geen moment rust meer 🤣 zijn favoriete spelletje is dat wij een toren bouwen en hij er naar toe stapt om hem om te gooien. Dan moeten we echt doorbouwen. Als iets omvalt zegt hij uh-oh.. verder zegt hij bam, papa, mama, amp (lamp), yummm en bah. Van alle woorden gebruikt hij alleen de laatste niet in context. Ook is hij helemaal geobsedeerd door andere kindjes nu. Als mijn 2 jarige nichtje er is, rent zij weg van ons bijna 11 maanden oude mannetje terwijl hij haar kusjes wil komen geven (natuurlijk wel wat te enthousiast dus aan haar shirtje trekken om dichterbij te komen).

2 jaar geleden

Ohja en onze dame kan sinds een paar dagen hoera doen, handjes in de lucht 😆 kan er maar vast in zitten voor haar verjaardag

2 jaar geleden

Aan het tv-meubel gaan staan en dan een voor een alles wat erop staat op de grond leggen. 🤣

2 jaar geleden

Die van ons wil staan en klimmen. Lukt 'm aardig. Ook weet hij hoe hij moet zwaaien, en na vragen waar poes is, kijk hij rond in de kamer. En achter poes aan natuurlijk. Zo leuk dit. Ook is bij bezig met jajaja en mamamama. 😀 zo leuk dit.

2 jaar geleden

Brabbelen doet ze niet echt, het is nog steeds pfffffrrrrrtttt hier(incl consumptie) . Staan staan staan. Bij mama tussen de benen lopen maar niet aan het karretje. Ze was hier ook druk met haar armpjes aan het zwaaien van de week en blokjes tegen elkaar aan slaan. Als ik met dit schud rammelt het dan? En nog meer staan staan staan. Snel kruipen lukt ook wel en ze kan best goed alleen spelen

2 jaar geleden

Ohja en onze dame kan sinds een paar dagen hoera doen, handjes in de lucht ...
Dit vind ik echt heel schattig

2 jaar geleden

Ohja en onze dame kan sinds een paar dagen hoera doen, handjes in de lucht ...
Onze meid kan dit ook, maar doet het niet op commando!😅 verder zwaaien en klappen. Qua grove motoriek "blijft ze achter" maar ze is echt druk bezig met haar fijne motoriek. Een haar van de grond pakken en overpakken. Speeltjes overpakken bij het aan-/uit kleden. De blaadjes van een boekje laten waaieren en vooral heel veel met jaar 2 wijsvingertjes aan het ontdekken!😊

2 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Onze meid kan dit ook, maar doet het niet op commando!😅 verder zwaaien en ...
Hier ook 1tje die veel meer bezig is met fijne motoriek dan met grove. Kan dingen ook echt onderwerpen een grondig onderzoek en daar best wel even mee bezig zijn. 🧐 Leuk om te zien!

2 jaar geleden

Dat zwaaien vind ik toch zo schattig! Heel leuk nu ze dat doet. Verder loopt ze alweer ruim een maand en gaat nu echt super hard, bijna rennen. Ze is nu aan het klimmen geslagen, stond vorige week ineens op het bovenste plankje van haar broers triptrap de dansen! En ze komt nu bijna zelf op de bank. Zo leuk om te zien wat ze steeds weer leren.

2 jaar geleden

Leviyah kruipt loopt klimt zwaait danst klapt handjes en dit al vanaf der 10maanden 😱 sinds deze week heeft ze het slaan en bijten ontdekt wat minder leuk natuurlijk hoop dat het een fase is

2 jaar geleden

Hier ook zwaaien en mama en papa zeggen. Alle dieren doen "oef oef" en vorige week zijn de eerste voorzichtige stapjes gezet. Verder heel druk met zijn schoenen aan zn voetjes proberen te krijgen. Eenmaal aan moeten ze echter zsm weer uit, Incl sokken. Best fris in deze tijd ..