34 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Denk week 4

4 jaar geleden

Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Je zou zeggen 5+1.. zoals ik het begreep van de vk met rekenen.. je krijgt 2 weken cadeau zoals ze het mij heeft uitgelegd.. bij de eerste echo meten ze in mm en dan geeft de echo aan hoeveel weken en dagen je bent.. hierdoor ben ik een weekje minder ver dan gerekend vanaf mn eerste dag laatste menstruatie

4 jaar geleden

Dat is erg lastig berekenen met zo'n wisselende cyclus! 😆 Van harte iig met je zwanger! Wanneer je je eerste echo krijgt weten ze al iets meer maar ook dat is niet met zekerheid te zeggen...ik heb nu 2 echo's gehad (3de zwangerschap) en alle 2 de keren is er iets anders berekend....pas met de echo rond 11 weken is het de termijnecho. Die kun je aanhouden als de juiste berekening! ☺️ In mijn ogen iig... Lekker genieten voor nu dus en er vanuit gaan dat het heeeel pril is, kan t alleen maar meevallen 🤷🏻‍♀️🤭

4 jaar geleden

Ik denk week 5 en 1 dag? Mijne was namelijk op 16 februari en ik ben 5 weken 😄. Voel jij al iets?

4 jaar geleden

Reactie op Maudia

Dat is erg lastig berekenen met zo'n wisselende cyclus! 😆 Van harte iig me ...
Haha ja precies. Morgen eerst maar eens uitzoeken welke praktijk ik heen wil dat is al ingewikkeld genoeg. En dan wachten we het af, haha.

4 jaar geleden

Reactie op Aniiiiiiiii

Ik denk week 5 en 1 dag? Mijne was namelijk op 16 februari en ik ben 5 weke ...
Minimaal.. Beetje misselijk, gevoelige borsten.. Maar vooral geen hoofdpijn, wat ik normaal in aanloop naar m'n menstruatie wel heb, haha. En m'n buik is wat boller dan normaal, maar ik ben vrij fors dus dat is niet een heel optimaal referentie kader, haha. Maakt wel dat ik het heel spannend vind nog.. Maar daar zit ook een stuk bang praterij door familie bij..

4 jaar geleden

Ik ben morgen 8weken zwanger. Woensdag krijgen we onze éérste echo

4 jaar geleden

Haha ja het is afwachten tot de eerste echo, mijn cyclus is ook heel onregelmatig en kan dus nog geen vaste datum aangeven.. mijn laatste menstruatie was 13 januari maar testen pas 1 maart positief.. donderdag hebben wij de eerste echo 😍 spannend ik ben super benieuwd! Gefeliciteerd , met de mooie nieuws 😘

4 jaar geleden

Reactie op Suuzzerd

Haha ja het is afwachten tot de eerste echo, mijn cyclus is ook heel onrege ...
Wow dat is helemaal bizar inderdaad. Jij ook gefeliciteerd en veel plezier donderdag!

4 jaar geleden

Ik heb ook een vermoede dat ik in de verwachting ben van me zevende wondertje alleen ben ik nerveus om de test te doen. Ook al heb ik eerdere kids gehad blijf voor mij tot spannend. Heb laten uitreken blijk dat ik vierweken ben dus ja volgende week ga ik test doen

4 jaar geleden

Reactie op Baby mama Drama

Ik heb ook een vermoede dat ik in de verwachting ben van me zevende wondert ...
Ik ben na berekening 28 november uitgerekend

4 jaar geleden

ik denk rond de 5 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Aniiiiiiiii

Ik denk week 5 en 1 dag? Mijne was namelijk op 16 februari en ik ben 5 weke ...
Mijne ook 16 februari 😁

4 jaar geleden

Mijne ook 16 februari 😁
Mijn 14 februarii 😁

4 jaar geleden

Mijn 14 februarii 😁
Hier ook! 😄

4 jaar geleden

Reactie op DiedeB

Hier ook! 😄
Hoe voel jij je nu?

4 jaar geleden

Hoe voel jij je nu?
Lichamelijk eigenlijk niet bijzonder veel klachten en dat maakt me heel onzeker. Momenteel alleen last van wat krampen, gespannen borsten en heel soms hoofdpijn. Maar niets misselijk ofzo. Ook nog geen bloedonderzoek gehad of echo gepland. Eerste werd geannuleerd wegens Corona. Morgen even nieuwe afspraak maken en hopelijk kan dat me gerust stellen. Bij jou?