34 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op DiedeB

Lichamelijk eigenlijk niet bijzonder veel klachten en dat maakt me heel onz ...
Ik heb als sinds dat ik weet veeeel krampen vooral in de avonden en nachten.. Ook veel misselijkheid gehad maar nu alleen de ochtend.. Gespannen borsten en opgeblazen.. En bijna elke avond heb ik z鈥檔 zware gevoel aan mijn zij.. het is nu links gisteren was het rechts maar ook echt naast mijn navel heel apart.. ook rommelende buik.. Ik heb aleen intakegesprek 16 april.. Tijdens de telefoon gesprek geeft de verloskundige aan om een agspraak te maken..

4 jaar geleden

Ik heb als sinds dat ik weet veeeel krampen vooral in de avonden en nachten ...
Dat naast de navel heb ik inderdaad soms ook! Vreemd gevoel 馃檲 Toch even wennen al die veranderingen in je lichaam (al vind ik het echt een magisch idee)

4 jaar geleden

Reactie op DiedeB

Dat naast de navel heb ik inderdaad soms ook! Vreemd gevoel 馃檲 Toch even we ...
馃グ馃グ馃グ馃グ馃グ

4 jaar geleden

Goedemorgen dames vraagje, mijn menstruatie app zegt dat ik 5 + 3 ben maar de Pregnancy app zegt 6 weken.. Hoe kan ik nou weten hoeveel weken ik ben?

4 jaar geleden

Goedemorgen dames vraagje, mijn menstruatie app zegt dat ik 5 + 3 ben maar ...
Je bent nu 5+3 zwanger en zit dan in je 6de zwangerschapsweek. Je kan vaak instellen in de apps of ze de voltooide weken tonen of net niet. Vermoedelijk zit daar het verschil. 馃檪

4 jaar geleden

Reactie op DiedeB

Je bent nu 5+3 zwanger en zit dan in je 6de zwangerschapsweek. Je kan vaak ...
Jaaa want mijn laatste menstruatie was op 14 februari en deed mijn test op 17 maart sie dag moest ik dus ongesteld worden...

4 jaar geleden

Ik ben vandaag als t goed is 5 weken en 3 dagen uitgerekend op 20-11-20 Mijn laatste memstruatie was 10 feb. Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

Ik ben vandaag als t goed is 5 weken en 3 dagen uitgerekend op 20-11-20 M ...
Super grappig ik ben ook op die datum uitgerekend en ben nu ook 5 weken en 3 dagen 馃槉 hihi super leuk om te lezen

4 jaar geleden

Super grappig ik ben ook op die datum uitgerekend en ben nu ook 5 weken en ...
Leuk precies even ver Heb je ook al. Symptomen ? Was vandaag voor t eerst misseljjk haha

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

Leuk precies even ver Heb je ook al. Symptomen ? Was vandaag voor t eers ...
Ik heb wel in het begin gehad dat ik beetje misselijk was maar nu niet meer wel huilbuien en heel vrolijk daarna haha en gevoelige borsten maar niet echt ochtendmisselijkheid maar misschien dat dat nog komt en in het begin menstruatie pijn en dat is nu over maar nu soms nog buikpijn hihi maar super leuk dat we even ver zijn

4 jaar geleden

Hier ook laatste menustruatie 15 februari! Als het goed is ben ik nu 5,4 week zwanger. En uitgerekend op 21 november :)

4 jaar geleden

Hier 13 februari en als goed is nu 5 + 6 dagen

4 jaar geleden

Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was ook 15 februari. Begin januari gestopt met de pil en 1x tussendoor ongesteld geweest. Wanneer hebben jullie je eerste echo? Ik pas 4 mei, duurt echt nog super lang. Verder geen last van kwaaltjes behalve wat gerommel in mijn buik..