22 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik een grote hydrofiele doek. Die kan je helemaal onder het lichaam door leggen en kan je zo strak maken als je zelf wil. Op YouTube kan je vinden hoe het moet.

3 jaar geleden

Beste inbakerdoek is de Pacco. Mijn dochtertje wrumde ook haar armen eruit bij Meyco. Gisteren de Pacco binnen gekregen. Onmogelijk dat ze haar armen eruit kan halen zit echt muurvast. Pacco heeft was steviger klittenband. Je kan het bestellen bij bol.com morgen in huis.

3 jaar geleden

Een inbakerdoek van Pacco! Die armen kunnen dan geen kant meer op ;) Wij gebruiken deze ook en onze baby van 10 weken slaapt 's nachts 5 à 6 uur door. Er zijn verschillende maten en je kan de Pacco tot 6 maanden gebruiken in tegenstelling tot andere inbakerdoeken/slaapzakken.

3 jaar geleden

Ik deed het gewoon met een grote hydrofiele doek... maar las hier op het forum dat de pacco inbakerdoek het beste moet zijn en is ook wat het consultatiebureau aanbeveelt... dus die gaan we hier vanavond voor het eerst proberen. Moet ook strak zijn en de armen langs het lijf, ik ben heel benieuwd ik laat het weten!

3 jaar geleden

Zijn echt al 3 topics over 🙂 even zoeken op inbakeren

3 jaar geleden

Reactie op Nis-sis

Beste inbakerdoek is de Pacco. Mijn dochtertje wrumde ook haar armen eruit ...
Ga dit proberen. Helaas pas maandag in huis bij bol.com. dus nog even 3 nachtjes behelpen..

3 jaar geleden

Reactie op Nis-sis

Beste inbakerdoek is de Pacco. Mijn dochtertje wrumde ook haar armen eruit ...
Marktplaats 🙋 hier ligt ze er sinds vandaag in

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Marktplaats 🙋 hier ligt ze er sinds vandaag in
Wij ook; Pacco voor een tientje via Marktplaats!

3 jaar geleden

Je hoort tegenwoordig veel over fedde en Kees misschien de moeite waard daar even te kijken.. is wel aan de prijs hoor🙈 wij gebruiken de puckababy hier

3 jaar geleden

Als je de puckababy heb kan je die tip kreeg ik van de kraamzorg om der handjes ook in de band te doen die om haar buik gaat. Ik heb het zelf niet hoeven proberen omdat ze het wel accepteert maar misschien werkt dat tot de andere binnen is?

3 jaar geleden

Reactie op Pipootje

Je hoort tegenwoordig veel over fedde en Kees misschien de moeite waard daa ...
Die heb ik vannacht geprobeerd. Weinig succes haha

3 jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Als je de puckababy heb kan je die tip kreeg ik van de kraamzorg om der han ...
Wow hierdoor heeft mijn zoontje nu 5 uurtjes door geslapen! Wel wakker geworden tussendoor. Nu twijfel ik over de pacco. Is ongeveer hetzelfe effect denk ik?

3 jaar geleden

Wow hierdoor heeft mijn zoontje nu 5 uurtjes door geslapen! Wel wakker gewo ...
Pacco is echt nog een stapje verder qua inbakeren! Het is een lagensysteem met sterk klittenband en omsluit de baby veel meer met minimale bewegingsruimte voor de armen (drzr liggen vrij strak langs de heupen). Dit terwijl ze bij de puckababy wel met de armen kunnen bewegen, maar niet verder dan de kin komen en zich zo niet wakker slaan. Wij gebruiken snachts de pacco en inmiddels overdag de puckababy. Vinden het ideaal!

3 jaar geleden

Reactie op jmv-24

Pacco is echt nog een stapje verder qua inbakeren! Het is een lagensysteem ...
Ik heb nu zn armen onder het klittenband gedaan bij de piep. Hij was meteen stil en viel in slaap. Als ik z’n armen boven de band doe word hij helemaal panisch. Ik ga toch maar is kijken voor een pacco en misschien ook eventueel combineren. Want de piep hoort natuurlijk niet zo.

3 jaar geleden

Pacco hielp hier.

3 jaar geleden

Ik heb van die inbakerdoeken met velcro, dat gaat beter

3 jaar geleden

Ik heb nooit ingebakend hij vond dit niet fijn

3 jaar geleden

Wij gebruiken een woombie en zijn er erg tevreden over

3 jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal met de meyco, de Pacco vind ik ideaal maar weet niet of die ook voor grotere maten bestaan

3 jaar geleden

Pacco is heel geschikt dan!