59 Reacties

3 jaar geleden

Sab Simplex. Ik woon aan de grens. Bij Duitse apotheek inderdaad even na vragen want staat achter de balie.

3 jaar geleden

Sab simplex!!! Bij mijn eerste hielp infacol fantastisch dus had het in huis maar helaas werkte dat bij deze niet. Heb de Sab Simplex besteld in een duitse webshop binnen 2 dagen binnen en ik merk echt een wezenlijk verschil. Plus me zoontje vind het lekker en spuugt het niet terug wat hij wel bij de infacol deed. Hier de link naar waar ik het besteld heb voor degene die niet aan de grens wonen. https://www.duitse-internetapotheek.com/sab-simplex-suspension-zum-einnehmen-04261163-30ml

3 jaar geleden

Nutrilon omneo en inflacol gebruiken wij. Scheelt veel hier. En heb een kipkep warmte kussen voor eventueel op z'n buikje

3 jaar geleden

Wij gebruiken op advies van CB nutrilon prosyneo, daar zit pro biotica bij in. Ook hebben we infacol, ze boert hierdoor wel beter. Zijn nu 1x bij een osteopaat geweest en dat lijkt tot nu toe echt het best te werken. We blijven deze combinatie maar aanbieden de komende tijd.. zo zielig inderdaad die krampjes

3 jaar geleden

Hier vanaf de geboorte al probiotica (eigenlijk vanaf de zwangerschap al) omdat mijn zoon antibiotica heeft gekregen tijdens de bevalling. Tot nu toe zp goed als geen krampjes met 4 weken. Terwijl mijn andere kinderem altijd dikke drama waren. Ook staat de sab simplex hier klaar en ben ik uit voorzorg al naar de osteopaat geweest. Totaal ander kind dit😊

3 jaar geleden

Waar kan je sab simplex krijgen in België? Die online Duitse apotheek levert enkel in ndl?

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne3

Waar kan je sab simplex krijgen in België? Die online Duitse apotheek lever ...
Je kunt volgens mij wel naar België laten versturen als jij bij afrekenen het land aanpast. België staat namelijk wel in die lijst. Anders heb ik hier nog een link naar een andere webshop waar bij de landen ook België staat maar die is wel iets duurder. https://www.arzneiprivat.de/product/sab-simplex-suspension-zum-einnehmen.40376.html?language_code=nl

3 jaar geleden

Sab simplex werkt super, ons meisje wordt er simpelweg rustig van.... Hier te bestellen https://www.arzneiprivat.de/product/sab-simplex-suspension-zum-einnehmen.40376.html?language_code=nl

3 jaar geleden

Wij gebruiken probiotica van orthiflor original start. Na anderhalve week een een stuk minder krampen. Hij krijgt dit omdat hij veel antibiotica nodig heeft gehad en een trauma heeft opgelopen. Maar we gebruiken ook invacol, deze aan het afbouwen

3 jaar geleden

Kipkep kruikje werkt ook top

3 jaar geleden

Wij geven ook probiotica.. en doen 40cc koud water en 50cc rooibos thee.. het gaat stukken beter iedere dag.. gelukkig!

3 jaar geleden

Reactie op MommyMonroe

Wij geven ook probiotica.. en doen 40cc koud water en 50cc rooibos thee.. h ...
Ik heb hier nog nooit van gehoord! Maar rooibos thee? Naast de normale fles? Dat scheelt dan voor de krampjes neem ik aan?

3 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Ik heb hier nog nooit van gehoord! Maar rooibos thee? Naast de normale fles ...
Nee we doen 40 cc koud water.. 50cc hete rooibos thee en daar dan de nutrilon bij.. dus we maken gewoon thee voor bij de voeding.. ik heb het van een apothekers assistente.. en het lijkt te werken.. baadt het niet dan schaadt het niet he..☺

3 jaar geleden

Vreselijk he die krampjes. Bij onze eerste zoon hebben we deze middeltjes allemaal geprobeerd, maar helaas werkte niets. Je moet er gewoon even door heen ben ik bang. Het gaat echt over! Dit is een fijn filmpje over je baby helpen met boeren vind ik. https://youtu.be/EHv4YRBY11k Verder groot fan van de KipKep Woller pittenzak.

3 jaar geleden

Ik zou persoonlijk niet zo snel middeltjes gebruiken. Het is in principe allemaal een vorm van bijvoeding. Maar ik kan wel begrijpen wanneer je elke dag je kleintje ziet krijsen van de pijn, Dat je iets wilt doen/proberen. Vaak wordt het na 8 weken al wel wat beter, maar ja fijn is het niet....

3 jaar geleden

Als er nog Belgen regio Gent sab simplex samen willen bestellen stuur me privé bericht. Want hoge verzendkost voor 1 flesje

3 jaar geleden

Reactie op Novemberbaby18

Sab simplex werkt super, ons meisje wordt er simpelweg rustig van.... Hier ...
Hoe gebruik je dat? Ik merk dat mijn dochter ook krampjes heeft. Met name na de flesvoeding. Ze boert wel

3 jaar geleden

Reactie op Baby Girl Nov

Hoe gebruik je dat? Ik merk dat mijn dochter ook krampjes heeft. Met name n ...
Wij gebruiken het ook. Voor elke fles doen we 15 druppels op een lepeltje in de mond. Hij vind het nog lekker ook. En vlak daarna geven we de fles.

3 jaar geleden

Wij gebruiken sab simplex. Tip van de verloskundige. Voor onze dochter werkt het!!😁

3 jaar geleden

Reactie op Joanne0418

Wij gebruiken probiotica van orthiflor original start. Na anderhalve week e ...
Mag ik vragen of de eerste dagen na het starten van de probiotica je kleine eerst meer last had? Ik ben nu 3 dagen bezig omdat mijn zoontje vanaf 1 week oud antibiotica heeft gekregen en het waarschijnlijk nog een half jaar zeker krijgt. Maar vind hem nu onrustiger dan ervoor. Niet de hele dag door maar wel bepaalde momenten waarop niks lijkt te helpen. Ik hoop dat het snel beter wordt!