59 Reacties

3 jaar geleden

Onze kraamverzorgster vertelde ons dat in sab simplex plastic zit.🧐 Wij hebben orthiflor.

3 jaar geleden

Wij gebruiken probactiol mini in combinatie met sab simplex. Dit is de enige methode wat zover werkt voor ons dochtertje. De krampen zijn echt verschrikkelijk.

3 jaar geleden

Reactie op Miepje1

Onze kraamverzorgster vertelde ons dat in sab simplex plastic zit.🧐 Wij he ...
Orthiflor inderdaad Deze werd mij aangeraden door het ziekenhuis neonatologie. In de andere die men meestal koopt zit alcohol en de ander zit suiker, waardoor ze dus eigenlijk nog meer krampjes krijgen. Zo werd mij verteld.

3 jaar geleden

Kan iemand mij vertellen hoelang het duurt ongeveer voordat sab simplex begint te werken? Hier ook een moeder met de handen in het haar overdag heeft ze er ook redelijk veel last van maar de nachten zijn echt drama dan lijkt me dochtertje nog meer last er van te hebben en doen we geen oog dicht heb niet het idee dat infacol helpt namelijk omdat ik dat al 3 weken nu aan het gebruiken ben Hopelijk hebben jullie nog tips? Liefs

3 jaar geleden

Ik gebruik sinds kort de kipkep kruik. Echt fantastisch! Mijn zoon huilt vanaf een uur of 23.00 vanwege krampjes. Dit duurde dan vaak tot halverwege de nacht. Dit is met het kruikje aanzienlijk minder. Het is niet weg helaas maar hij voelt zich wel ietsje beter

3 jaar geleden

Reactie op Seeez

Kan iemand mij vertellen hoelang het duurt ongeveer voordat sab simplex beg ...
Wij hebben ook sab simplex gebruikt en na een week leken de krampjes al een stuk minder / bijna voorbij. We gebruiken het nu nog steeds voor elke voeding!

3 jaar geleden

Advies van de kraamzorg: Wij gebruiken rooibos thee (zonder extra smaakjes natuurlijk). Werkt goed en geen chemische toevoegingen of iets dergelijks. Je kan afgekoelde thee met een lepeltje geven, een bodempje in de fles (niet te veel omdat je wil dat je baby ook nog genoeg dorst/honger houdt voor de voeding) óf de kunstvoeding gewoon met afgekoelde thee maken in plaats van met water.

3 jaar geleden

Ik heb het idee dat onze dochter verstopt raakte van infacol🤔 Dus kreeg ze weer andere buikpijn.. dus weer gestopt. Voor de mensen die probiotica van orthiflor gebruiken... slikken jullie die zelf, zodat het via de BV bij de kleine komt of is het iets wat je aan de kleine geeft?

3 jaar geleden

Probactiol mini is top. Helpt het rijpen van de darmpjes versnellen. Is homeopathisch dus geef het de tijd om te laten werken. En het kan zeker geen kwaad. Probiotica is alleen maar goed voor de darmpjes.

3 jaar geleden

Reactie op Seeez

Kan iemand mij vertellen hoelang het duurt ongeveer voordat sab simplex beg ...
Ik merkte direct verschil! Dus dezelfde dag nog. Je mag 7 tot 15 druppels gebruiken; wij gebruiken er 10 per voeding. Met 7 begonnen en nu op 10 uitgekomen.

3 jaar geleden

Zijn er ook moeders die zowel orthiflor als infacol gebruiken?

3 jaar geleden

Wij hebben infacol gebruikt maar leek niet te helpen.. nu maar probiotica en sab simplex besteld en kijken waar ze het beste op reageerd..

3 jaar geleden

Ik gebruik infacol. Iedere keer voor een voeding geef ik dit en heb wel het idee dat het voor hem werkt gelukkig :)

3 jaar geleden

Reactie op Yes25

Ik merkte direct verschil! Dus dezelfde dag nog. Je mag 7 tot 15 druppels g ...
Sab simplex helpt snel

3 jaar geleden

Reactie op A&A&A

Wij gebruiken probactiol mini in combinatie met sab simplex. Dit is de enig ...
Jullie gebruiken ze samen? Dus 's ochtends de probactiol en dan de sab simplex bij iedere fles? Wij gebruiken nu anderhalve week de bactiol mini en hebben het idee dat de krampjes alleen maar erger worden.

2 jaar geleden

Reactie op Babydraakje

Jullie gebruiken ze samen? Dus 's ochtends de probactiol en dan de sab simp ...
Ook benieuwd naar !