18 Reacties

3 jaar geleden

Ik had hier voor mijn zwangerschap al last van, schijnt door het scheren te komen. Misschien kun je eens proberen te waxen/harsen. Doet wel even zeer, maar heb je zeker 3/4 weken plezier van haha! Bij mij werkt dit. Wat je ook kunt doen is bij de kruidvat van die olie in een spuitfles kopen voor na het scheren en het daarmee insmeren. Dat zou de rode bultjes ook verminderen bij sommige mensen! Sterkte!

3 jaar geleden

Ikwax het en krijg advies schrub te gebruiken 2 dagen erna

3 jaar geleden

Ik heb er last van rond me buik navel. Nooit last van gehad en nu ineens wel helaas

3 jaar geleden

Ohh die jeuk!! Ik weet wat je bedoeld! Ik smeer elke avond mijn buik in met olie, smeer het jeukende gedeelte ook maar even mee.

3 jaar geleden

Scheren met een ladyshave werkt veel beter en makkelijker downunder. Geen kans op wondjes en geen last meer van rode bultjes. Ook makkelijker nu het minder goed te zien is met groeiende buik. Ik gebruik de ladyshave van Philips.

3 jaar geleden

Goed scrubben en niet meer met een mesje scheren maar met een elektrisch scheerapparaat. Had er vroeger veel last van toen ik het met een mesje scheerde of zelfs epileerde. Nu dus elektrisch en nooit meer last gehad 😊

3 jaar geleden

Ik kreeg als tip: Nooit tegen de richting in scheren. En als het niet meer gaat waxen zodat het rust krijgt.

3 jaar geleden

Ik had hier met scheren heel veel laat van. Dat was al ver voor mijn zwangerschap. Gevolg: het leek wel een maanlandschap beneden. Ik ben toen begonnen met waxen en vind het ideaal. Eens per maand en naast een beetje scrubben heb je er geen omkijken naar. Ik laat het doen maar de Etos heeft ook een wax roll on waarmee het zelf aardig lukt (weet ik uit coronatijd)

3 jaar geleden

Even een vraagje over dat waxen.. misschien dat iemand daar ervaring mee heeft. Wanneer ik ongesteld was deden waxbehandelingen mij altijd erg veel pijn door de hormonen, dus plande ik er altijd omheen in. Nu durf ik niet zo goed te waxen omdat ik bang ben dat het nog meer pijn doet nu met de zwangerschapshormonen. Iemand die dit herkent?

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Even een vraagje over dat waxen.. misschien dat iemand daar ervaring mee he ...
Ik was daar ook bang voor maar vond het minder pijn doen dan tijdens mijn menstruatie.

3 jaar geleden

Ik trim m'n schaamstreek alleen kort, gebruik ook talkpoeder om de huid rust te geven. Niet de haartjes eruit trekken, dan groeien de nieuwe haartjes weer in

3 jaar geleden

Ik was al jaren en merk zelf gelukkig geen verschil met de zwangerschap nu.. en ingegroeide haartjes heb ik nauwelijks/ nooit.. echt heerlijk

3 jaar geleden

Wellicht dat dit iets voor je is. Ik gebruik hier zelf ook producten van

3 jaar geleden

Reactie op EMS1990

Wellicht dat dit iets voor je is. Ik gebruik hier zelf ook producten van
Jaa dit kwam ik ook tegen op internet dit kan je dus wel gebruiken tijdens zwangerschap?

3 jaar geleden

Thanks dames voor al jullie reacties! Ik heb ondertusen een bikini trimmer gekocht hoop dat dat gaat helpen! Waxen durf ik nu echt niet aan omdat me huid echt gevoelig is. Na de bevalling alles weg laten laseren haha

3 jaar geleden

Reactie op EMS1990

Wellicht dat dit iets voor je is. Ik gebruik hier zelf ook producten van
Ik gebruikte een vergelijkbaar product voordat ik zwanger was en daar staat echt op de verpakking dat dit in de zwangerschap niet gebruikt mag worden. Ook in Ylonn zit een kleine hoeveelheid aspirine, wat je niet mag gebruiken tijden zwangerschap en borstvoeding.

3 jaar geleden

Reactie op Mom of J and V

Ik gebruikte een vergelijkbaar product voordat ik zwanger was en daar staat ...
Klopt, ik heb het ook voor mijn zwangerschap gebruikt en nu al een hele tijd niet. Heb me er niet in verdiept of het nu wel/niet mocht maar lees nu inderdaad ook dat het wordt afgeraden.

3 jaar geleden

Ik heb zelf een goede ervaring bij be silk waxsalon, zij doen het met suikerhars. Ik heb ook een gevoelige huid maar ben super tevreden !