13 Reacties
2 jaar geleden
Wat goed dat je wasbaar probeert!
Wij gebruiken al wasbaar vanaf de geboorte en ook hier gaat er nog wel eens poep naast het inlegvel. Helemaal als het een hele grote boodschap is.
Ik zou geen tape oid in je wasbare luier gebruiken omdat het mogelijk je luier kan beschadigen.
Maar misschien heb je wat aan onderstaande tips.
We zorgen ervoor dat het inlegvel net onder de rand van de luier komt, aan de achterzijde. Als we zoonlief erop leggen of de luier onder hem schuiven dan zorgen we ervoor dat hij met zijn onder ruggetje op het inlegvel ligt. Zodat met het omdoen van de luier het inlegvel zo min mogelijk verschuift.
Je zou ook altijd kunnen kijken op de facebook pagina wasbare luiers. Daar worden ook veel tips uitgewisseld en hulpvragen gesteld.
2 jaar geleden
Reactie op Sigie
Kijk is bij @mamalotje op insta zij verteld er heel veel over en kan een we ...
Bedankt voor de tip. Ik kan dit onderwerp zo snel niet vinden, wanneer heeft ze hierover geschreven?
2 jaar geleden
Reactie op Cis87
Wat goed dat je wasbaar probeert!
Wij gebruiken al wasbaar vanaf de geboor ...
Dank je voor de tips. Ik ga het proberen en nog even verder op zoek naar info op Facebook. Tot zo ver niet echt duidelijke tips gevonden
2 jaar geleden
Bij ons steekt het inlegvel aan alle kanten van de basisluier wat uit. Het overbroekje komt er dan wel helemaal overheen. Heb je dat al eens geprobeerd?
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Bij ons steekt het inlegvel aan alle kanten van de basisluier wat uit. Het ...
Ik heb geen tweedelig systeem. Alleen een all-in-one, all-in-two en pocket luier. Daarbij heb je geen overbroekje
2 jaar geleden
Reactie op Boterbloem4321
Ik heb geen tweedelig systeem. Alleen een all-in-one, all-in-two en pocket ...
Hmm.. ik weet inderdaad niet wat er gebeurt als je dan het inlegvel uit laat steken nee.
2 jaar geleden
Ander merk inlegvel? Wij hebben al verschillende merken geprobeerd en vinden de vellen in een doos van Popolini het fijnst omdat ze groot zijn en ook nog goed te wassen zijn.