Innestelingsbloeding

Verwijderd lid
één maand geleden
Volgen
Dag groep 🙂 Ik wil me graag even voorstellen en ik ben benieuwd wie jullie zijn. Ik heb het gevoel dat deze groep new borns speciaal zijn. Ik ben Eva Kleine. Ik ben 30 jaar en kom uit Amsterdam. Ik werk als bedrijfsarts bij Human Total Care. Mijn hobby’s zijn: voetballen, kunst/cultuur, uiteten met vrienden en vriendinnen, wandelen in de natuur, wielrennen, vooral veel in beweging zijn. Ik ben nu bij mijn moeder en heb net plasje bloed verloren. Ik hoop dat dit een innestelingsbloeding is. Ik heb zelf een koper spiraal dus niemand in mijn omgeving gelooft dat ik zwanger ben. Iedereen denkt dat ik gek ben geworden, behalve mijn moeder. Ik heb het gevoel helemaal anders te zijn. Anders gedrag is voor je omgeving opmerkelijk... Ik ben benieuwd naar jullie. Ik heb heb zelf een prachtige bevruchting gehad en lijkt me leuk dit met elkaar te delen. Met vriendelijke groet, Eva Ps. Als jullie vragen hebben over zwangerschap en werken. Of andere vragen stel ze gerust. We kunnen dan samen kijken hoe we hier antwoord op kunnen geven.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Lizzie92
één maand geleden
Hee Eva, wat bijzonder dat je dat voelt! Heb je al een test gedaan?
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Ja 2x alleen is nu pas 7 dagen na de bevruchting. Net 2 dagen bloeding gehad, denk innestelingsbloeding, heel anders dan menstruatie. Normaal kan je het pas in je urine merken 3 dagen na innesteling. Het hartje wordt als eerst gevormd en komt dan bloed vrij, omdat bevrucht eitje zich vastklampt aan een bloedvat om energie te krijgen.... ik hoop zo dat het klopt wat ik voel...
  • Rapporteren
Lizzie92
één maand geleden
Reactie op verwijderd lid
Ja 2x alleen is nu pas 7 dagen na de bevruchting. Net 2 dagen bloeding gehad, denk innestelingsbloeding, heel anders dan menstruatie. Normaal kan je het pas in je urine merken 3 dagen na innesteling. Het hartje wordt als eerst gevormd en komt dan bloed vrij, omdat bevrucht eitje zich vastklampt aan een bloedvat om energie te krijgen.... ik hoop zo dat het klopt wat ik voel...
Dat is inderdaad vrij kort geleden.. je zou eventueel een afspraak kunnen maken bij de huisarts...hou ons op de hoogte!;)
  • Rapporteren
remisa7algmailcom
één maand geleden
Een gekke vraag na 5 kinderen te hebben gebaard. Kan je na twee weken al weten dat je zwanger bent en voel je dan al dat je zwanger bent als je op je buik ligt? Of kan het zijn dat ik langer in verwachting ben.? Kan ff niet wachten tot maandag om een echo te maken.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Even een update...ik voel mij nog steeds super goed. Ik heb het gevoel continue verlieft te zijn om mezelf en iedereen in mijn omgeving. Ik ben dinsdag bij de accunpumturist geweest en hij voelde aan mijn pols dat ik zwanger was. Hiernaast kon hij een blokkade voelen bij mijn vitamine b12 en B5. Dit is nodig voor aanmaak van rode bloedcellen en DNA. Ik had afgelopen zondag een heel licht streepje. Ik heb wel al 6 dagen na de innesteling heel licht bloedverlies. Mijn NOD is over 7 dagen. Mijn UID zou 1 november zijn... Ik ben zoooo benieuwd 😻 ik heb mijn spiraal nog steeds erin zitten... de gynaecoloog zei dat ik er maar beter niet aan kan komen...
  • Rapporteren
iMuis
één maand geleden
Hoi Eva, Je omschrijft wel wat ik voelde bij mijn eerste zwangerschap! Ik voelde me zo blij en vredelievend en anders. Van mijn tweede kan ik mij dit niet herinneren, maar we waren ook precies op vakantie! Nu ben ik vooral heel prikkelbaar merk ik. Qua licht en geluiden en aanrakingen. Ik ben moe, heb honger.. Heb je al een duidelijke test in handen gehad?
  • Rapporteren
Soes87
één maand geleden
Even een update...ik voel mij nog steeds super goed. Ik heb het gevoel continue verlieft te zijn om mezelf en iedereen in mijn omgeving. Ik ben dinsdag bij de accunpumturist geweest en hij voelde aan mijn pols dat ik zwanger was. Hiernaast kon hij een blokkade voelen bij mijn vitamine b12 en B5. Dit is nodig voor aanmaak van rode bloedcellen en DNA. Ik had afgelopen zondag een heel licht streepje. Ik heb wel al 6 dagen na de innesteling heel licht bloedverlies. Mijn NOD is over 7 dagen. Mijn UID zou 1 november zijn... Ik ben zoooo benieuwd 😻 ik heb mijn spiraal nog steeds erin zitten... de gynaecoloog zei dat ik er maar beter niet aan kan komen...
Ik begrijp niet zo goed hoe dit dan zit.. je hebt al 6 dagen bloedverlies van je innesteling en je moet nog 7 dagen tot je NOD. Dat is 13 dagen. Maar je bevruchting is ook al 6 dagen voor je innesteling. Dat is dan 19 dagen. Je luteale fase is toch ongv 14 dagen? En nu al een licht streepje terwijl je nog 7 dagen moet tot je NOD. Kun je mij uitleggen hoe het zit? Snap het namelijk niet 🙈
  • Rapporteren
iMuis
één maand geleden
Reactie op Soes87
Ik begrijp niet zo goed hoe dit dan zit.. je hebt al 6 dagen bloedverlies van je innesteling en je moet nog 7 dagen tot je NOD. Dat is 13 dagen. Maar je bevruchting is ook al 6 dagen voor je innesteling. Dat is dan 19 dagen. Je luteale fase is toch ongv 14 dagen? En nu al een licht streepje terwijl je nog 7 dagen moet tot je NOD. Kun je mij uitleggen hoe het zit? Snap het namelijk niet 🙈
Ik dénk dat ze bedoelt 6 dagen na de bevruchting. Dat toen dus innestelingsbloeding was. Dat zou wel kunnen kloppen met een hele lichte test op zondag.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Haha ik snap de verwarring. Ik weet het ook niet meer. Mijn bloedverlies is eindelijk gestopt. Ik zit nu op cyclusdag 30. Nog geen positieve test gehad.. Ik voel me nog steeds fantastisch. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik ben ook wel een beetje bang voor mogelijk een EUG ivm spiraal en hiernaast heb je met een spiraal 50% meer kans op een miskraam. De gynaecoloog en huisarts weten het ook niet zo goed. Hiernaast kan ik ook niet echt wat vinden op internet. Ik heb ook een erg bijzondere week gehad met mijn partner. Dag 7 naar mijn bevruchting moest ik het per direct weg laten halen (hij is zanger en we wonen niet samen). Hij dacht dat zijn carrière hierdoor verwoest zou worden. Nu heeft hij al bijna een huis voor ons gekocht en heeft hij een PowerPoint gemaakt wat de meest kindervriendelijke buurt is in onze omgeving. Het lijkt alsof hij ook zwanger is😅 HAha. Kennen jullie dit?
  • Rapporteren
iMuis
één maand geleden
Haha ik snap de verwarring. Ik weet het ook niet meer. Mijn bloedverlies is eindelijk gestopt. Ik zit nu op cyclusdag 30. Nog geen positieve test gehad.. Ik voel me nog steeds fantastisch. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik ben ook wel een beetje bang voor mogelijk een EUG ivm spiraal en hiernaast heb je met een spiraal 50% meer kans op een miskraam. De gynaecoloog en huisarts weten het ook niet zo goed. Hiernaast kan ik ook niet echt wat vinden op internet. Ik heb ook een erg bijzondere week gehad met mijn partner. Dag 7 naar mijn bevruchting moest ik het per direct weg laten halen (hij is zanger en we wonen niet samen). Hij dacht dat zijn carrière hierdoor verwoest zou worden. Nu heeft hij al bijna een huis voor ons gekocht en heeft hij een PowerPoint gemaakt wat de meest kindervriendelijke buurt is in onze omgeving. Het lijkt alsof hij ook zwanger is😅 HAha. Kennen jullie dit?
Na die lichte test geen positieve test meer gehad? Nu zou hij toch wel iets moeten aangeven? Het lijkt me ook wat vroeg voor een echo, maar dan kunnen ze misschien wel zien wat er aan de hand is en wat de spiraal aan het doen is. Zo’n lange innestelingsbloeding is ook wel bijzonder. Ik denk dat je je partner hebt laten schrikken, maar fijn dat hij nu 360 graden gedraaid is! Wat lief dat hij nu al voor jullie wil gaan zorgen (uitzoeken waar hij het best zijn nest kan bouwen hihi). Wat een spannende tijd zo, hoop dat het snel duidelijk is of het kleintje goed zit!
  • Rapporteren
Awjansma
22 dagen geleden
Een gekke vraag na 5 kinderen te hebben gebaard. Kan je na twee weken al weten dat je zwanger bent en voel je dan al dat je zwanger bent als je op je buik ligt? Of kan het zijn dat ik langer in verwachting ben.? Kan ff niet wachten tot maandag om een echo te maken.
Je kent je eigen lichaam het beste als het goed is. Sommige vrouwen weten gewoon dat ze zwanger zijn. Lijkt me dat het prima moet kunnen! Ben nu zelf 4+5 en ik wist het vorige week ook al, heel bijzonder ❤
  • Rapporteren