Innestelingsbloeding

Verwijderd lid
één maand geleden
Volgen
Dag groep 🙂 Ik wil me graag even voorstellen en ik ben benieuwd wie jullie zijn. Ik heb het gevoel dat deze groep new borns speciaal zijn. Ik ben Eva Kleine. Ik ben 30 jaar en kom uit Amsterdam. Ik werk als bedrijfsarts bij Human Total Care. Mijn hobby’s zijn: voetballen, kunst/cultuur, uiteten met vrienden en vriendinnen, wandelen in de natuur, wielrennen, vooral veel in beweging zijn. Ik ben nu bij mijn moeder en heb net plasje bloed verloren. Ik hoop dat dit een innestelingsbloeding is. Ik heb zelf een koper spiraal dus niemand in mijn omgeving gelooft dat ik zwanger ben. Iedereen denkt dat ik gek ben geworden, behalve mijn moeder. Ik heb het gevoel helemaal anders te zijn. Anders gedrag is voor je omgeving opmerkelijk... Ik ben benieuwd naar jullie. Ik heb heb zelf een prachtige bevruchting gehad en lijkt me leuk dit met elkaar te delen. Met vriendelijke groet, Eva Ps. Als jullie vragen hebben over zwangerschap en werken. Of andere vragen stel ze gerust. We kunnen dan samen kijken hoe we hier antwoord op kunnen geven.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Lizzie92
één maand geleden
Hee Eva, wat bijzonder dat je dat voelt! Heb je al een test gedaan?
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Ja 2x alleen is nu pas 7 dagen na de bevruchting. Net 2 dagen bloeding gehad, denk innestelingsbloeding, heel anders dan menstruatie. Normaal kan je het pas in je urine merken 3 dagen na innesteling. Het hartje wordt als eerst gevormd en komt dan bloed vrij, omdat bevrucht eitje zich vastklampt aan een bloedvat om energie te krijgen.... ik hoop zo dat het klopt wat ik voel...
  • Rapporteren
Lizzie92
één maand geleden
Reactie op verwijderd lid