76 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben in de 5e week, maar heb ook veel krampen. Rustig aan doen en afwachten :-)

4 jaar geleden

Vd week met 1e afspraak inplannen werd er aan de tel gezegd dat dit vrij normaal is deze periode zolang er geen bloed bij kwam hoefde ik mij geen zorgen te maken was advies v VK Duizeligheid kortademigheid en krampen horen er nu bij en bij sommige ook veel boeren en scheten laten

4 jaar geleden

Reactie op MGG

Vd week met 1e afspraak inplannen werd er aan de tel gezegd dat dit vrij no ...
Fijn om dit te lezen! 🙈😊

4 jaar geleden

Ik heb sinds 4,5 weken 'menstruatiekrampen'. Rond de 5 weken was het vooral snachts soms echt niet te doen. Inmiddels 5,5 weken en alweer wat afgenomen. Je baarmoeder verandert, dat is het schijnbaar. Ik las hiet ook dat dat vooral iets tot 6 wekrn is.

4 jaar geleden

Heb je al n afspraak bij de verloskundige Loes?

4 jaar geleden

Hi Loes! Wat leuk, ik heb ook overmorgen mn NOD, gisteren positief getest. Ik heb ook last van die krampjes/steekjes, fijn om te lezen dat het "normaal" is. Wij hebben al een dochter van 2,5 maar ik ben alle kwaaltjes allang weer vergeten en t is weer net zo spannend haha. Wanneer gaan jullie bellen voor de eerste afspraak bij de vk? Of hebben jullie dat al gedaan haha? Groetjesss

4 jaar geleden

Hi! Ik ben nu bijna 5 weken, ind ook last van menstruatie kramp af en toe maar vooral mijn darmen zijn Snachts onrustig.. half jaar geleden kreeg ik een mk bij 6,5 week, durf nu nog niet blij te zijn. En bij alle kleine steekjes die ik voel houd ik mn hart vast.. 31 maart - 7,5 week heb ik mijn 1e echo. Super spannend allemaal

4 jaar geleden

Reactie op MdK-24

Ik heb sinds 4,5 weken 'menstruatiekrampen'. Rond de 5 weken was het vooral ...
Ik heb precies hetzelfde. fijn om hier te lezen dat het erbij hoort.

4 jaar geleden

Bedankt voor al jullie reacties! Dat maakt me wat relaxter. Sterkte voor wie dr ook last van heeft! En ik heb nog geen afspraak bij de vk. Wil dit graag bij 5 wk doen omdat ik de vorige keer 4+6 mk had. En ik moet ook nog een nieuwe zoeken, omdat ik de vorige x geen subtiele vrouw trof. 🙈

4 jaar geleden

Hey Loess, ik ben nu 4w2d en merk ook sinds vandaag wat krampen in mn onderbuik 😒 hopelijk snel over. Vorige week tijdens sporten ook opgemerkt dat bepaalde oefeningen onze gummy niet leuk vond 😏 Blij hier te lezen dat dit idd normaal is want stelt mij al wat gerust 🙂 Proficiat met je zwangerschap en geniet!!😘

4 jaar geleden

Heb ook last van krampen. Nu ongeveer 4 of 5 weken. Ze voelen als menstruatiekrampen maar toch wat heftiger dan ik gewend ben. Volgens de verpleegkundige hoort het erbij dus ik wacht het af.

4 jaar geleden

Hey Loess, ik ben nu 4w2d en merk ook sinds vandaag wat krampen in mn onder ...
Hé wat n leuke naam voor je baby, gummy haha. Jij ook gefeliciteerd 💛 ik ben zelf nu 3w5d :) net iets minder ver. In de App Store zag ik trouwens allemaal apps voor sporten. Zoals Workout voor zwangeren en Zwanger en fit. Is dat wat voor je? Zelf is mijn sport-abo net verlopen en zoek ik iets nieuws. Ik zal ook eens kijken of er speciaal iets in de buurt is voor als je zwanger bent :)

4 jaar geleden

Hey Loess, ik ben nu 4w2d en merk ook sinds vandaag wat krampen in mn onder ...
Leuk! Ik ben 4w3d! Maar moet zeggen dat ik nog helemaal geel last heb 🤔 misschien komt dat nog! Beetje moe en hormonaal, maar geen krampen, zere borsten of misselijkheid. Het is mijn eerste, dus vind het nog wel een beetje spannend of het goed blijft gaan (je leest zoveel over miskramen)!

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben zwanger van de 2e (nu 5 weken) en het gevoel van menstruatiekrampen hoort er inderdaad helemaal bij!

4 jaar geleden

Hi meiden, het klopt idd dat die menstruatie-achtige krampjes erbij horen! Ik ben nu als het goed is 4wk, vandaag NOD maar vh weekend al dik positief getest ☺️ Voor ons is het de 2e, dus herken de krampjes wel... Vorige x was ik al bijna 6wk toen ik testte, bijzonder om nu zo vroeg ook al van alles te voelen....

4 jaar geleden

Reactie op bigbrobigsis

Hoi! Ik ben zwanger van de 2e (nu 5 weken) en het gevoel van menstruatiekra ...
Goed te horen! Enne.. hoort dat er 9 maanden lang bij? 😇

4 jaar geleden

Ik ben vandaag precies vier weken en heb ook een zeurderige buikpijn, maar gelukkig geen bloed. Heb drie dagen geleden positief getest. Hiervoor vier miskramen gehad, dus spannend spannend spannend! Dat zal helaas nog wel even zo blijven. Toch geruststellend om te lezen dat buikpijn ook normaal kan zijn!

4 jaar geleden

Ik ben vandaag precies vier weken en heb ook een zeurderige buikpijn, maar ...
Oh spannend zeg! Hopelijk blijft deze mini wel zitten ☺️ Hier ook precies 4 weken vandaag 😀 Ook met vlagen wat krampjes, steekjes, zeurderig gevoel enzo...

4 jaar geleden

Ik ben vandaag precies vier weken en heb ook een zeurderige buikpijn, maar ...
Oh joh wat heftig!! Is er wel een oorzaak? En was het allemaal rond dezelfde termijn? Ik hoop met je mee 🙏🏻

4 jaar geleden

Reactie op loess

Oh joh wat heftig!! Is er wel een oorzaak? En was het allemaal rond dezelfd ...
Nee, nooit een oorzaak gevonden, ondanks dat we alle mogelijke onderzoeken hebben gehad. Enerzijds is dat geruststellend, maar anderzijds ga je ook denken: waarom gaat het dan toch steeds mis? Op vier verschillende momenten ook, alles tussen de vier weken en 12 weken (dat was de langste). Hopelijk is vijf keer voor ons scheepsrecht en hopelijk mogen we straks allemaal een kleintje in onze armen houden!