76 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 6 weken zwanger en heb nog steeds last van menstruatiekrampen. Tis normaal! Als je maar niet veel bloedt ernaast..

4 jaar geleden

Reactie op loess

Wat apart dat er nooit een oorzaak is gevonden. Ik hoop met je mee!! Dat he ...
Wat lief van je! Ik mag vaker echo's laten maken en ook al veel eerder dan acht weken, dus dat is heel fijn!

4 jaar geleden

Hier ook best heftige menstruatie krampen en pijn in mijn onder rug. VK zei dat het normaal is en niets ergs hoeft te zijn. Ik heb 8 april pas mijn eerste echo. Ik ben nu 4 weken zwanger. Spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Fatima Muhidin

Ik had met de test clearblue getest alleen niet slim van mij ,was zo nieuws ...
Hee hoe is het afgelopen? Ik ben 4 weken en heb momenteel ook bruin bloedverlies. Let me know xxx veel sterkte

4 jaar geleden

Ik ben 6 weken zwanger en heb ook wat bruine afscheiding (begin deze week ook een keer). Kan dat kwaad?

4 jaar geleden

Reactie op mamavankairos

Hee hoe is het afgelopen? Ik ben 4 weken en heb momenteel ook bruin bloedve ...
Als het Max 2 dagen blijft en niet langer en wel donker van kleur is denk ik een innestelingsbloeding!

4 jaar geleden

Mijn zus is verloskundige en haar gevraagd. Ik heb hetzelfde het is normaal geen probleem.

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Mijn zus is verloskundige en haar gevraagd. Ik heb hetzelfde het is normaal ...
Zonder bloedverlies. Kan haar nog over bruin vragen?

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Mijn zus is verloskundige en haar gevraagd. Ik heb hetzelfde het is normaal ...
Oooh dat is handig 🙈 dan hoef je nooit in spanning te zitten!

4 jaar geleden

Ik ben nu bijna 5 weken en heb soms een heel klein beetje witverlies. Kan dit? Nog iemand voorgehad?

4 jaar geleden

Reactie op vdp

Ik ben nu bijna 5 weken en heb soms een heel klein beetje witverlies. Kan d ...
Ik heb dit iedere dag (5+5 weken). Hoort erbij!

4 jaar geleden

Reactie op moi17

Ik heb dit iedere dag (5+5 weken). Hoort erbij!
Ok! Dan ben ik gerust 😁

4 jaar geleden

Is het ook normaal als die pijn op een gegeven moment helemaal weg is?

4 jaar geleden

Nou ja, bijna helemaal weg

4 jaar geleden

Reactie op Nalle

Nou ja, bijna helemaal weg
Heb ik ook! Ik heb een week echt elke dag wel steken gehad en flink ook. En nu sinds 3 dagen echt aanzienlijk minder. Soms met te snel opstaan of tegen de avond wat steekjes maar niets in vergelijking met wat ik had van 4e tot 5e week. Verder sowieso weinig klachten momenteel. Volle borsten en vaak honger dat wel en vandaag ineens heel moe maar verder voel ik me oké 😬

4 jaar geleden

hoort er bij, nestelt verder in,ik had gisteren mn nod, ik voelde zelf al dat ik zwanger was, wel geregeld krampen gehad en nog steeds en pijn in mn lies.