63 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een jasje bij de Zeeman gekocht. Maatje 56, ik kan 'm alleen niet meer op de aite vinden. Mouwtjes kan je altijd even omslaan. Als de baby wat groter is en we vaker naar buiten gaan koop ik wel een knappe jas.

5 jaar geleden

Ik heb een tweedehands wollig/warm/pluizig jasje in maat 50. Dit gebruik je ongeveer 2-3x en daarna zijn ze eruit gegroeid. Voor daarna een jasje van c en a in maatje 56

5 jaar geleden

Heb pas een jasje vanaf maat 74. Wel dikke maxicosi winter hoes. En allerlei extra omslagdekens.

5 jaar geleden

Ik heb jasje 56 voor winter gekocht, dan Mr iets te ruim voor 50 maar anders vind ik het zonde..

5 jaar geleden

Zo’n “beertjes” jasje maat 56

5 jaar geleden

Ik heb voor mijn eerste kindje echte winterjasjes gehad maar dat ging voor geen meter, veels te stug. Nu ga ik vooral voor borgvesten of andere dikke vesten die zijn perfect.

5 jaar geleden

Geen echte jassen maar lekkere borgvesten. 1 grijze gebreide van Noppies met borg van binnen en 1 donkerblauwe van Z8 (ook borg) allebei in maat 56 gehaald.

5 jaar geleden

Reactie op Kimvermeij

Geen echte jassen maar lekkere borgvesten. 1 grijze gebreide van Noppies me ...
Heb dan in de maxicosi wel ook een voetenzak zitten (House of jamie)

5 jaar geleden

Ik heb een berenpak van H&M

5 jaar geleden

Berenpakje van de h&m, maxi cosi warme zak van jollein voor de winter.

5 jaar geleden

Ik heb n jasje van prenatal maat 56. Gewoon zo een met n zachte buitenkant

5 jaar geleden

Ik heb een berenpak van H&M
Welke maat heb je?

5 jaar geleden

Ik heb een berenjasje in 50 en een roze winterjas in 62 voor de ‘echte’ winter

5 jaar geleden

Wij hebben heel wat berenpakjes in maat 56 tot 68 en 2 jasjes in maat 62/68

5 jaar geleden

Reactie op L199107

Ik heb voor mijn eerste kindje echte winterjasjes gehad maar dat ging voor ...
Wat is een borgvest?

5 jaar geleden

Ik heb berenpakjes in verschillende maten gekocht

5 jaar geleden

Ik heb een berenpakje van de h&m in maat 62

5 jaar geleden

H&M maat 56 lekker warm
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Zeeman

5 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wat is een borgvest?
Dat is een dik vest vaak met soort teddy voering of andere dikke voering aan de binnenkant. Ik koop ze niet perse onder die naam hoor maar dat soort vesten😊