22 Reacties

4 jaar geleden

Hahaha jaaa dit heb ik ook🙊🙈

4 jaar geleden

Geen jeuk, maar wel zeeer gevoelig.

4 jaar geleden

Ja soms en alleen mijn rechter

4 jaar geleden

Geen jeuk maar wel af en toe het gevoel alsof er een kaasschaaf ofzo overheen is gegaan zo gevoelig maar het andere moment is dat weer een stuk minder 😂

4 jaar geleden

Leuk he al die kwaaltjes... kinderen van een vriendinnetje willen nog wel eens enthousiast op me af komen rennen. En butsen dan tegen mijn boezem, soms nog pijnlijker dan anders als het vol op mn tepels raakt!

4 jaar geleden

Ja hier ook. 5w3d

4 jaar geleden

Heb ik ook even kort gehad. Ik denk een weekje. Pijnlijke borsten al een maand 😂

4 jaar geleden

Gevoelig en jeuk, sinds een aantal dagen. Voedende olie gekocht in de hoop dat het verminderd!

4 jaar geleden

Oh mehn, wat erg hè die jeuk!?! Ik word er ook helemaal gek van, vooral erg charmant tijdens overleggen op het werk 😅

4 jaar geleden

Reactie op DNoddyLJ

Oh mehn, wat erg hè die jeuk!?! Ik word er ook helemaal gek van, vooral erg ...
Hahah ja ben ik ook bang voor. Moet zeggen dat de meeste kwaaltjes gelukkig pas einde middag zijn bij mij

4 jaar geleden

😂😂😂😂 Jeuk, gespannen en pijn aan de zijkanten maar... zoooo mooi 😍 had al gezegd tegen mn vriend, mochten ze niet zo gevoelig zijn zit ik er ganse dagen zelf aan 😂😂 Ik smeer ze wel iedere dag al in met bio oil 🙂

4 jaar geleden

😂😂😂😂 Jeuk, gespannen en pijn aan de zijkanten maar... zoooo mooi 😍 had ...
Goed idee van t insmeren.!

4 jaar geleden

Reactie op Melanie Maria

Goed idee van t insmeren.!
Ook buikje en billen doe ik al mee om zoveel mogelijk mijn huid voor te bereiden op de komende maanden ☺

4 jaar geleden

😂😂😂😂 Jeuk, gespannen en pijn aan de zijkanten maar... zoooo mooi 😍 had ...
Haha ik wist niet dat jeuk ook een symptoom was! Dat verklaart. Welke bio oil gebruik je? Ik heb nu een crème v/d Etos maar krijg n beter gevoel bij bio oil.

4 jaar geleden

Reactie op loess

Haha ik wist niet dat jeuk ook een symptoom was! Dat verklaart. Welke bio o ...
Ik gebruik de gewone bio oil voor huidstriemen maar hoor dat ook de olie van weleda wel super is. Opdracht gekregen van vriendinnen om vanaf dag 1 2x per dag te smeren 😂

4 jaar geleden

Ik gebruik de gewone bio oil voor huidstriemen maar hoor dat ook de olie va ...
thx! En dat ga ik zeker ook doen haha. Het meest bepalend schijnt te zijn dat je een soepele huid hebt. Kan me voorstellen dat 2x per dag olie daar wel goed voor is!

4 jaar geleden

Reactie op loess

thx! En dat ga ik zeker ook doen haha. Het meest bepalend schijnt te zijn d ...
Zeker ook zijkant van je buik niet vergeten. Een vriendin van mij smeerde enkel de voorkant en geeft nu striemen maar enkel aan de zijkant 🙈 Ik heb het geluk dat oiedereen rondom mij al kinderen geeft, sommige zelfs al kids van 13j, waardoor ik zeer veel tips en tricks ontvang 😂

4 jaar geleden

😂😂😂😂 Jeuk, gespannen en pijn aan de zijkanten maar... zoooo mooi 😍 had ...
Hahaha! Wat ben je toch heeerlijk eerlijk! Geniet er lekker van! Alles weer overleefd vandaag meid? 🥰

4 jaar geleden

Zeker ook zijkant van je buik niet vergeten. Een vriendin van mij smeerde e ...
Haha thanks voor de tip! Ik denk dat ik me voor de zekerheid van mn knieën tot mn nek insmeer 😂 chill al die tips idd!

4 jaar geleden

Heb net speciale tepelcreme gehaald, bestaat voor 100% uit linoleum. Heb hem van huismerk Kruidvat, maar is dezelfde samenstelling als bv van Medela. Ben benieuwd....!