6 Reacties

één jaar geleden

Geeft moet heeft zijn

één jaar geleden

Ons dochtertje had dit onlangs met het warme weer ook. Zijn toen naar de arts geweest. Die zei ons dat het netelroos is. Ze heeft hiervoor fenistil druppels voorgeschreven en bij apotheek hebben we nog een lotion tegen de jeuk meegenomen ook. De lotion heet r calm

één jaar geleden

Reactie op Anne-Leen

Ons dochtertje had dit onlangs met het warme weer ook. Zijn toen naar de ar ...
Oke, nou ik moet vrijdag naar de huisarts met hem. Ik kan inderdaad even informeren bij de apotheek, tegen de jeuk

één jaar geleden

Hoe gaat het nu met de bultjes? Met die warme dagen die eraan komen hoop ik dat het weg is of dat hij iets heeft tegen de jeuk.

één jaar geleden

Reactie op Louise 030

Hoe gaat het nu met de bultjes? Met die warme dagen die eraan komen hoop ik ...
Hey Louise, Ja, ik word een beetje gek van de huisarts. Die zegt vet houden, ja ik kan blijven smeren bij hem. Maar las ook ergens dat je dan de openingen in z'n huid dicht maakt waardoor hij warmte kwijt kan. Maar zijn bultjes zijn op dit moment rustig. Maar ik hou m'n hart vast met die warme temperaturen tegen de 30 graden aan

één jaar geleden

Overdag talkpoeder en einde van de dag heb ik aloë vera aftersun gesmeerd. Trokken z'n eczeem plekjes ook ineens goed weg. Bultjes niet meer gezien sindsdien (Frankrijk vakantie 35+ graden).