40 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! 馃ぉ Ik ben zelf 22 jaar en ben er pas achter gekomen zwanger te zijn na een ICSI traject 鉂わ笍

4 jaar geleden

Ik zou me daar helemaal geen zorgen over maken. Ik ben zelf wel iets ouder, namelijk 27, maar je hebt nu zelf al genoeg aan je hoofd. Er zijn genoeg vriendinnen van mij die ook jong aan kinderen zijn begonnen. Als kindje en jij maar gezond zijn is het aller belangrijkste. En jou/jullie geluk natuurlijk!!

4 jaar geleden

Is niet raar joh ! In nederland zijn der ook zat tienermoeders. Ben zelf 19 en ook in verwachting van me eerste kindje.

4 jaar geleden

Ik ben 24 en zwanger van de tweede 馃槍 maak je niet druk. Ik ken meisje die al met 15 kind kreeg. Geniet er gewoon van, wat maakt jou het uit wat andere van je denken, je leeft je eigen leven

4 jaar geleden

Reactie op aryk

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! 馃ぉ Ik ben zelf 22 jaar en ben er pas ac ...
Leuk, gefeliciteerd 馃グ鉂わ笍

4 jaar geleden

Dank jullie wel鉂わ笍

4 jaar geleden

Ik ben nu ook 21 en 7 weken zwanger van ons eerste kindje. Lekker doen waar jij je goed bij voelt.

4 jaar geleden

Ik ben 22 jaar en zwanger van ons eerste kindje dit was ook een bewuste keuze zit nu op bijna 7 weken aankomende vrijdag eerste echo maar natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan馃懠馃徑

4 jaar geleden

Ik ben nu 23 en zwanger van de 2e ik was 21 bij de eerste. Het ligt er echt aan hoe je leven er uit ziet. Ik was 21 getrouwd en bewust zwanger

4 jaar geleden

Ik was 19 zwanger, net 20 bevallen. Daarna gewoon nog gestudeerd. Moest alleen eerder volwassen worden. Maar jong moeder worden heeft wel echt voordelen. En ja,sommige mensen hebben helaas vooroordelen. Niks van aan trekken!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik ben 22 en zwanger van mijn eerste kindje! Lekker genieten, het maakt niet uit wat andere mensen der van vinden.

4 jaar geleden

Ik ben 21 en 11 weken zwanger van ons 1e kindje! Ik wist altijd dat ik al jong kinderen wil, daarbij is mijn vriend 29.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd ik was met 20 zwanger en net 10 dagen 21 toen ik beviel nu 5+2 zwanger van de 2e inmiddels is mijn dochter 3 dus niks geks aan altijd al jong moeder willen zijn dan heb je er later profijt van vind ik馃榿

4 jaar geleden

Ik word 24 in April. Toen ik het een paar maanden geleden telkens over kinderen had zeiden de meeste mensen dat ik nog moest gaan genieten van m鈥檔 leven... Wat ik echt belachelijk vind want mijn leven was al niet zo bijzonder ofzo. Juist nu ik zwanger ben heb ik het gevoel dat mijn leven nu pas echt gaat beginnen en ben ik zo ontzettend blij! We moeten de negativiteit maar gewoon negeren. 馃構鉂わ笍

4 jaar geleden

Ik ben 22 en zwanger van 1e. Niks aantrekken wat andere zeggen hoor, gewoon lekker van genieten is tenslotte jou leven.

4 jaar geleden

Ik ben 26 jaar oud en in verwachting van mijn derde kind. Ik zou zeggen geniet ervan. Zo jonge mama heeft veel voordelen 馃槃

4 jaar geleden

Ik hoop me volgende week bij jullie aan te mogen sluiten!馃檲 , hopelijk later meer 鉂わ笍

4 jaar geleden

Ik hoop me volgende week bij jullie aan te mogen sluiten!馃檲 , hopelijk late ...
Wat leuk!!! Laat maar weten 馃槏

4 jaar geleden

Ik ben 18 jaar en 7 weken zwanger. Denk zeker een van de jongste hier馃槀

4 jaar geleden

Ik ben 21 en nu net zwanger van ons 2e wondertje! Ik was 18 toen onze zoon geboren werd. Hij is nu 2,5 alweer. Ik studeer ook gewoon nog volledig aan het HBO. Met een goede planning kom je een heel eind. Gefeliciteerd!!